ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 20:28

جشنواره انجیر در روستای گلال پاوه برگزار می شود

جشنواره انجیر در روستای گلال پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه:دهیار روستای گلال گفت؛ جشنواره انجیر این میوه بهشتی در شهریور ماه در این روستا برگزار می شود.   علی اشرف خسروی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود؛باتوجه به اینکه گلال دارای باغات متنوع میباشد و عمده این باغات انجیر، توت و گردو و گلابی میباشد از میان آنها انجیر گلال […]

به گزارش سلام پاوه:دهیار روستای گلال گفت؛ جشنواره انجیر این میوه بهشتی در شهریور ماه در این روستا برگزار می شود.

 

علی اشرف خسروی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود؛باتوجه به اینکه گلال دارای باغات متنوع میباشد و عمده این باغات انجیر، توت و گردو و گلابی میباشد از میان آنها انجیر گلال زبان زد خاص و عام میباشد.

 

وی با بیان میزان تولید انجیر در این روستاگفت ؛ سالانه بیش از ۲۰ تن انجیر در هفت نوع به صورت ارگانیک در این روستا تولید می شود .

 

خسروی گفت ؛ به یاری خداوند در جهت معرفی هرچه بیشتر روستای گلال و این محصول با همکاری بخشداری مرکزی پاوه و اداره میراث فرهنگی در هفته اول شهریور ماه جشنواره انجیر برگزار شود.

 

گفتنی است روستای گلال از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه با جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ نفر در ۶ کیلومتری شهر پاوه می باشد.

3 پاسخ برای “جشنواره انجیر در روستای گلال پاوه برگزار می شود

  • فرهنگی در تاریخ مرداد 21, 1398 گفت:

    خدا نکنه این اتفاق نامیمون بیفتد
    اگر این جشنواره یا نکبت واره اتفاق بیفتد، دیگر انجیر گلال روی خوش نخواهد دید و نابود خواهد شد
    اگر امکان دارد این اتفاق ناگوار را در گلال تکرار نکنید.
    ما را به امید تو خیر نیست شر مرسان

  • خانقاه .شهریار ن در تاریخ مرداد 21, 1398 گفت:

    لازم به تو ضیح‌ مردم شریف هورامان آگاهند در اکثر باغات درپاوه….انجیر به فراوانی یافت می شود .فقط گلال نیست .این هم برنامه دیگر گردشگری وامتیاز گرفتن؟ .یا انجیر در شهرستان دیگر مطرح شد .مسول گردشگری به فکر بازار فروش باش و حال متوجه نشد یم کشاورزی د ر میان چه کارس؟

  • مبین صحرایی در تاریخ مرداد 21, 1398 گفت:

    سلام سپاس از کاک اشرف خسرویی که زحمات گران قدر زیادی برای روستای گلال کشیده اند و جای تقدیر و تشکر دارد از این فرد با ایمان و تلاش گر انشاءالله در همه مراحل زندگی پیروز و سربلند باشد.