ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 19:14

اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان پاوه

اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان پاوه

به گزارش سلام پاوه  : وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی از تخصیص یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان جدید پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :دکتر سعید نمکی صبح امروز شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان جدید پاوه با تاکید بر اینکه برای توسعه عدالت در بخش سلامت باید در نقاط کم برخوردار […]

به گزارش سلام پاوه  : وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی از تخصیص یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان جدید پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :دکتر سعید نمکی صبح امروز شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان جدید پاوه با تاکید بر اینکه برای توسعه عدالت در بخش سلامت باید در نقاط کم برخوردار و مرزی اقدام به سرمایه گذاری کنیم که افتتاح بیمارستان شهر مرزی پاوه در این راستا می باشد.

 

او گفت: در دولت دکتر روحانی در حوزه توسعه زیرساختهای نظام سلامت، رسیدگی به بیماران خاص و کاهش پرداخت از جیب مردم کارهای بزرگی انجام شده است که قابل تقدیر می باشد.

 

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افزود: بعد از انقلاب شاهد دستاوردهای بزرگی در حوزه سلامت در کشور بودیم که از آن جمله می توان به کاهش مرگ و میر زنان و کودکان، کاهش بیماری های واگیردار اشاره کرد و امروز نیز شاهد کنترل بیماری های غیر واگیردار در کشور هستیم.

 

وی به موفقیت وزارت بهداشت در اجرای طرح کنترل فشار خون اشاره کرد و گفت: دبیرکل سازمان جهانی بهداشت این دستاورد بزرگ و مهم را در شرایط تحریم به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

 

نمکی در ادامه از اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان پاوه خبر داد و گفت: پیگیر توسعه ساختمان های بهداشتی و درمانی، اختصاص نیروی متخصص مورد نیاز و تامین نیروی انسانی بیمارستان پاوه هستم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین اعلام کرد، هیات دولت پیگیر بحث ثبت جهانی منطقه اورامانات است و همچنین بحث اشتغال در مناطق مرزی استان کرمانشاه را پیگیری می کنم.

 

محمدجعفر علیزاده در حاشیه افتتاح بیمارستان پاوه با حضور وزیر بهداشت و درمان در جمع خبرنگاران افزود: افتتاح و پایان ساخت این بیمارستان ها در شرایط تحریم و و تنگناهای مالی و اقتصادی دولت انجام می شود.

 

او گفت: تلاش می کنیم هشت بیمارستان را نیز به مرحله افتتاح برسانیم.

 

او به بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: برای اتمام اسکلت این بیمارستان ۹۰ میلیارد تومان نیاز است که امسال ۶۲ میلیارد تومان به آن اختصاص داده ایم.

 

علیزاده، زمان ساخت این بیمارستان را سه ساله دانست و افزود: افتتاح این طرح ها به شرط تامین اعتبار در موعد مقرر انجام می شود.

 

او اظهار داشت: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه در اولویت ساخت و تامین اعتبار قرار دارد.