ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 10:56

بهسازی رویه آسفالت محور باینگان در شهرستان پاوه / عکس

بهسازی رویه آسفالت محور باینگان در شهرستان پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از بهسازی رویه آسفالتی محور باینگان به طول ۱۶ کیلومتر در شهرستان پاوه خبر داد. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگارسلام پاوه گفت ؛ طی سه مرحله کاری در خرداد و تیر ماه و نیز تا به امروز سوم […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از بهسازی رویه آسفالتی محور باینگان به طول ۱۶ کیلومتر در شهرستان پاوه خبر داد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگارسلام پاوه گفت ؛ طی سه مرحله کاری در خرداد و تیر ماه و نیز تا به امروز سوم مرداد ماه و با صرف بیش از ۱۱۰۰ تن آسفالت توسط عوامل راهداری پاوه اقدام به مرمت و ترمیم کامل خرابیها و ناهمواری و نیز سطوح خشن محور باینگان توسط اکیپ کامل آسفالت شامل گریدر ،غلطک ،قیر پاش،سه دستگاه کامیون و سه نفر کارگر گردید.

 

وی افزود؛کیفیت آسفالت و رویه جاده به نحو چشمگیری بهبود پیدا کرد و با توجه به صاف و هموار شدن مسیر از کلیه رانندگان محور مذکور استدعا میشود همواره با سرعت مطمئنه و مجاز عبور و مرور نمایند تا سانحه ناگواری بدلیل سرعت بالا اتفاق نیفتد.

 

شهریاری گفت ؛ اعتبارات این پروژه از محل منابع داخلی تامین شده است که اگر توسط پیمانکار انجام میشد مبلغی بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان هزینه در بر داشت.