ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 04:18

صدای وحید تاج در پاوه طنین انداز شد / گزارش تصویری

صدای وحید تاج در پاوه طنین انداز شد / گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت خانه موسیقی آوای هورام پاوه صدای وحید تاج هنرمند مطرح کشور در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی پاوه طنین انداز شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از مدتها در شهرستان پاوه با تلاش مجموعه اعضای خانه موسیقی آوای هورام پاوه و بخصوص هنرمند سیامک رحیمی شاهد […]

به گزارش سلام پاوه : به همت خانه موسیقی آوای هورام پاوه صدای وحید تاج هنرمند مطرح کشور در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی پاوه طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از مدتها در شهرستان پاوه با تلاش مجموعه اعضای خانه موسیقی آوای هورام پاوه و بخصوص هنرمند سیامک رحیمی شاهد طنین انداز شدن یک موسیقی اصیل ایرانی در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد پاوه باشیم.کنسرت وحید تاج در پاوه

 

در حالی که یک هفته پیش از اجرای کنسرت هنرمند وحید تاج تمامی بلیطهای این کنسرت فروخته شده بود شب گذشته با حضور علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی وحید تاج به روی صحنه آمد و فضایی شور انگیز و زیبا را در پاوه رقم زد.

 

تاج که در آغاز کنسرت گفت خود را در اینجا غریبه نمی داند و یک پاوه ای میداند و از حضور در این جمع موسیقی فهم بسیار خوشحال است.

 

 کنسرت چهارشنبه شب دوم مرداد ماه ۱۳۹۸ این خواننده موسیقی اصیل ایرانی در سه بخش نسبتا کوتاە برگزار شد کە بخش اول آن شامل آوازی در مایه‌ی ابوعطا و دشتی و شور با جواب آواز قاسم رحیم زادە نوازندە‌ی چیرە دست تار همراە بود که در تصنیف‌ها و قطعات ضربی آروین رئوفی نوازنده دف و ساز‌های کوبه‌ای همنواز ایشان بود.

 

در بخش دوم وحید تاج به اجرای دو تصنیف از گروه کامکارها پرداخت که به زیبایی توانست با زبان کوردی و با تسلط کامل اجرایی موفق در این بخش داشته باشد و در بخش سوم نیز وحید تاج به یاد استادش محمد رضا شجریان و با در خواست حضار در سالن و علاقمندان به استاد شجریان پس از آرزوی شفا و سلامتی برای استاد به اجرای تصنیف قدیمی مرغ سحر پرداخت.کنسرت وحید تاج در پاوه

 

حضور نوازنده توانمند تار، هنرمند قاسم رحیم‌زاده و همچنین هنرمند مطرح شهرستان پاوه و نوازده سازهای کوبه ای هنرمند آروین رئوفی در کنار وحید تاج این چهره سرشناس موسیقی در پاوه شبی بیاد ماندنی را در پاوه رقم زد.

 

هرچند تنوع صدای سازها در این کنسرت کوتاه کم بود اما اجرای زیبای موسیقی اصیل ایرانی و کلاس بالای آن باعث شد تا حاضران در سالن تفاوت یک موسیقی اصیل هنرمندانه را با موسیقی هایی که امروزه در این آشفته بازار می شنویم متوجه شود که هنر واقعی موسیقی چگونه است.

 

بی شک نقش سیامک رحیمی و مجموعه خانه موسیقی آوای هورام پاوه که بدنبال اشاعه هنر واقعی موسیقی در پاوه می باشند در اجرای این برنامه زیبا انکار ناپذیر است و انتظار از این مجموعه با سابقه رشد و تعالی موسیقی اصیل و فارغ از ابتذال و … می باشد.

گزارش : فرهاد صالحی

 

 

کنسرت وحید تاج در پاوه کنسرت وحید تاج در پاوه کنسرت وحید تاج در پاوه

 

کنسرت وحید تاج در پاوه