ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 03:03

کنسرت وحید تاج امشب در پاوه /وحید تاج : افتخار می کنم در جمع مردم خونگرم پاوه هستم

کنسرت وحید تاج امشب در پاوه /وحید تاج : افتخار می کنم در جمع مردم خونگرم پاوه هستم

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل خانه موسیقی شهرستان پاوه از اجرای کنسرت هنرمند وحید تاج در این شهرستان خبر داد. سیامک رحیمی در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این کنسرت به همت خانه موسیقی پاوه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه برگزار می شود.   وی […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل خانه موسیقی شهرستان پاوه از اجرای کنسرت هنرمند وحید تاج در این شهرستان خبر داد.

سیامک رحیمی در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این کنسرت به همت خانه موسیقی پاوه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه برگزار می شود.

 

وی افزود : وحید تاج یکی از هنرمندان بزرگ و مطرح حال حاظر ایران می باشد که شرف حضور و شاگردی استاد شجریان و آثار ارزشمند و اجراهای موفقی را در اکثر کشور های خارجی در کارنامه خود دارند.

رحیمی افزود: سبک اجرای استاد وحید تاج دنباله رو سبک استاد خود محمد رضا شجریان است ، وحید تاج از چهر های شاخص آواز سنتی ایران می باشد و در کنسرت پاوه نیز به همین سبک اجرا خواهند کرد و چند بخشی از کنسرت نیز به زبان کردی خواهد بود.

مدیر عامل خانه موسیقی پاوه حضور هنرمندی همانند استاد وحید تاج در شهرستان پاوه یک نقطه عطف بزرگی برای هنر و موسیقی این دیار دانست و گفت : در کنار حضور این هنرمند مطرح در پاوه حضور هنرمند قاسم رحیم زاده نوازنده توانمند تار در شهرستان پاوه را یک مستر کلاس برای هنرمندان و هنرجویان این شهرستان دانست.

سیامک رحیمی افزود: متاسفانه در این آشفته بازار موسیقی رشد قارچ گونه افراد در این عرصه باعث کاهش بیننده و علاقه مندان به موسیقی می شود که با حضور اساتیدی همانند وحید تاج و قاسم رحیم زاده یک تلنگری به این عزیزان خواهد بود که جایگاه واقعی موسیقی و هنر در کجا است.

وی ادامه داد و گفت : حضور آقای آروین رئوفی نوازنده توانمند سازهای کوبه ای همراه با استاد وحید تاج افتخار بزرگ دیگری برای هنر و موسیقی پاوه است.

در پایان سیامک رحیمی مدیر عامل خانه موسیقی پاوه از ریاست اداره ارشاد اسلامی  دکتر هدایت محمودی و شورای تامین شهرستان و اصحاب رسانه علل خصوص سلام پاوه تشکر ویژه کرد و افزود: در راستای اخذ مجوز کنسرت و اطلاع رسانی آن زحمات بسیار زیادی کشیدند که جای تشکر و قدر دانی فراوانی دارد.

هنرمند وحید تاج نیز در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه  ضمن ابراز خوشحالی از حضور در شهرستان پاوه گفت : باعث افتخار من است که در میان مردم خونگرم پاوه حضور پیدا کردم و اصلا هیچ حس غریبی و غربت را در این شهر نمیکنم.

 

وی افزود: بنده زبان کردی را در حضور استاد بزرگ آقای کامکار یاد گرفته و علاقه پیدا کرده ام و اکنون نیز چند آهنگ کردی برای اجرای کنسرت فردا شب آماده است که آن را تقدیم به مردم خونگرم پاوه خواهم کرد.

هنرمند وحید تاج افزود:  قطعا در کمتر از شش ماه دیگر باری دیگر در شهرستان پاوه و مردم این دیار حضور پیدا خواهم کرد.

گفتنی است کنسرت هنرمند وحید تاج امشب ۲ مرداد ماه ۱۳۹۸ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار می شود.

لازم به ذکر است که این برنامه در استقبالی کم سابقه از طرف مردم شهرستان پاوه ، یک هفته مانده به اجرای کنسرت بلیط های آن تمام شده است.

 

گفتگو از : آکو مرادی خبرنگار سلام پاوه