ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:54

رکورد مصرف برق در پاوه شکسته شد/لزوم استفاده بهینه شهروندان از برق

رکورد مصرف برق در پاوه شکسته شد/لزوم استفاده بهینه شهروندان از برق

به گزارش سلام پاوه : مدیریت توزیع برق شهرستان پاوه گفت : رکورد مصرف برق در سه روز گذشته در شهرستان پاوه نسبت به سه سال گذشته شکسته شد. خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت :با توجه به اطلاع رسانی  و توصیه های لازم به شهروندان در خصوص مصرف بهینه برق از […]

به گزارش سلام پاوه : مدیریت توزیع برق شهرستان پاوه گفت : رکورد مصرف برق در سه روز گذشته در شهرستان پاوه نسبت به سه سال گذشته شکسته شد.

خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت :با توجه به اطلاع رسانی  و توصیه های لازم به شهروندان در خصوص مصرف بهینه برق از طریق رسانه های محلی و فضای مجازی  خوشبختانه الگوی مصرفی در شهرستان پاوه نسبت به سایر شهرستانهای دیگر در حد مطلوب قرار گرفت و حدودا سه مگاوات نسبت به سال گذشته روند کاهشی مصرف برق را در شهرستان شاهد بودیم.

 

وی افزود : با تغییرات ناگهانی دمایی در سه روز گذشته  و افزایش دمای هوا رکورد مصرف برق در شهرستان پاوه در سه سال گذشته شکسته شد و این آمار مطلوب و قابل قبول و خوشایندی نمی باشد.

 

خوشرو ادامه داد و گفت : جهت جلوگیری از اعمال خاموشی در ساعات گرم روز با توجه به الگوی مصرفی مشاهده شده انتظار داریم مشترکان برق در ساعات اوج گرما ۱۲ الی ۱۷ و ۲۱ الی ۲۳ با مصرف صحیح و استفاده از دور کند لوازم سرمایشی مجموعه عوامل برقی را یاری فرمایید که بار همزمانی مشترکان از لوازم برقی سبب افزایش بار مصرفی برق گردیده و ۶۰ درصد انرژی مصرفی در دستگاه های سرمایشی مصرف گردد.

 

وی با تشکر ازهمراهی عموم مردم شهرستان پاوه در استفاده صحیح از برق گفت : فشار مضاعف وارده بر ترانسفور ماتورهای توزیع و نیروی عملیاتی برق که در طول شبانه روز بدون وقفه در خدمت مشترکان می باشند نیازمند رعایت الگوی مصرف درست از جانب تمامی مشترکان بوده با مصرف صحیح و مدیریت مصرف اولا کمک به اقتصاد خانوار نماییم ثانیا از اعمال خاموشی غیر منتظره در شهرستان جلوگیری نماییم.