ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 00:54

شورای آموزش و پرورش زمینه ساز تحرک به سوی تمرکز زدایی مشارکت در تصمیم گیری است

شورای آموزش و پرورش زمینه ساز تحرک به سوی تمرکز زدایی مشارکت در تصمیم گیری است

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، شورای آموزش و پرورش را زمینه ساز حرکت به سوی تمرکز زدایی و مشارکت در تصمیم گیری دانست. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: جلسه خرداد ماه شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان با حضور بخشدار جدید باینگان و  اکثر اعضا در آموزش و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، شورای آموزش و پرورش را زمینه ساز حرکت به سوی تمرکز زدایی و مشارکت در تصمیم گیری دانست.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: جلسه خرداد ماه شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان با حضور بخشدار جدید باینگان و  اکثر اعضا در آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن عرض خیر مقدم خدمت بخشدار و رئیس جدید شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان جناب آقای زامیاد، برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت نمود.

حسین زاده با تاکید بر ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش، این شورا را زمینه ساز حرکت به سوی تمرکز زدایی و مشارکت در تصمیم گیری دانست.

وی در ادامه ضمن تشریح وضعیت مصوبات جلسه قبل، دستور جلسه را تشریح نمود.

کامران حسین زاده مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت احداث مدرسه در لاران علیا، تامین اعتبار سیستم گرمایشی و دیوار حائل مدرسه شهید خادمیان و رفع مشکل تملک زمین در روستای سریاس جهت احداث واحد آموزشی را از مهم ترین مواردی دانست که می بایست جهت اخذ اعتبار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان برای آن اقدام شود.

در ادامه بخشدار باینگان ، آموزش و پرورش را اساس و زیربنای توسعه هر جامعه و کشور دانست و گفت آموزش و پرورش قوی و توانمند میتواند زمینه پویایی جامعه را فراهم کند.

 

محمد هادی زامیاد ضمن تشکر از دغدغه مندی اعضا محترم آموزش و پرورش ابراز امیدواری نمود با همگرایی اعضای شورا، در حد توان زمینه ساز رفع مشکلات آموزش و پرورش شویم.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه پژوهش .بر حمایت و تقویت پژوهش سرای آموزش و پرورش به منظور کشف و شکوفا نمودن استعدادها و نبوغ و خلاقیت دانش آموزان بخش باینگان تاکید کرد .

سپس حضار راجع به برنامه های حوزه معاونت پرورشی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیماتی در این زمینه اخذ گردید.

 

تشریح وضعیت حجم ابلاغی سواد آموزی منطقه و اقدامات در دست انجام معاونت پشتیبانی و چگونگی اجرای طرح حامی از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه مذکور بود که مصوباتی در این زمینه ها نیز تصویب شد.