ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 03:31

پایگاه های اسکان آماده پذیرش مهمانان فرهنگی در پاوه

پایگاه های اسکان آماده پذیرش مهمانان فرهنگی در پاوه

به گزارش سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه از پایگاه های اسکان آماده پذیرش مهمانان فرهنگی در پاوه خبر داد.   مختاربرزگرفرد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:شهرستان پاوه با دارا بودن پتانسیل بالقوه گردشگری و بوم گردی و جاذبه های طبیعی هر ساله شاهد حضور مهمانان فرهنگی و گردشگران می باشد […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه از پایگاه های اسکان آماده پذیرش مهمانان فرهنگی در پاوه خبر داد.

 

مختاربرزگرفرد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:شهرستان پاوه با دارا بودن پتانسیل بالقوه گردشگری و بوم گردی و جاذبه های طبیعی هر ساله شاهد حضور مهمانان فرهنگی و گردشگران می باشد و با مطرح گردیدن مقوله ثبت جهانی اورامان گام نهادن در این مهم وظیفه هر شخص و سازمانی می باشد.

وی افزود:آموزش وپرورش شهرستان پاوه در تابستان ۱۳۹۸با تخصیص ۳ فضای آموزشی مجهز و یک خوابگاه، مجموعاً شامل ۴۰کلاس درس و ۸ اتاق مجهز خوابگاهی با ۳۲دستگاه تختخواب ،آماده پذیرش مهمانان فرهنگی وسایر هموطنان عزیز می باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه ادامه داد:ستاد مرکزی اسکان موقت تابستانی در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه مستقر بوده و به روال سنوات گذشته با بهره گیری از نیروهای متعهد و خدوم آماده پذیرش مهمانان و گردشگران خطه سرسبز اورامان می باشد.

 

وی افزود:مهمانان فرهنگی ومسافران می توانند با مراجعه به مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه واقع در میدان مولوی خیابان آسیابان نسبت به اسکان موقت و یارزرو اقدام نمایند.

 

گفتنی است شماره تلفن ۰۸۳۴۶۱۳۰۳۳۰در ساعت اداری آماده و شماره های همراه ۰۹۱۰۹۱۷۷۱۰-۰۹۱۸۹۲۶۶۵۲۷در تمام ساعات شبانه روزی آماده پاسخگویی واطلاع رسانی می باشند.