ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 00:33

از دانش آموزان برتر دبستان پسرانه سما پاوه تجلیل شد/عکس

از دانش آموزان برتر دبستان پسرانه سما پاوه تجلیل شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:با حضور مدیر و معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش پاوه و مسئولین مدرسه از دانش آموزان برتر پسرانه سما روز گذشته در محل آموزشگاه تجلیل شد.   به گزازش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم از دانش آموزان ممتاز در رشته های آموزشی،فرهنگی و هنری،قرآن و ورزشی طی مراسمی باشکوه که اولیاء […]

به گزارش سلام پاوه:با حضور مدیر و معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش پاوه و مسئولین مدرسه از دانش آموزان برتر پسرانه سما روز گذشته در محل آموزشگاه تجلیل شد.

 

به گزازش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم از دانش آموزان ممتاز در رشته های آموزشی،فرهنگی و هنری،قرآن و ورزشی طی مراسمی باشکوه که اولیاء محترم دانش آموزان ،اعضای انجمن اولیا و مربیان هم حضور داشتند از دانش آموزان برتر با مراسم جشن و اهداء جوایز تجلیل به عمل آمد.

 

مراسم با آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانش آموز زانیار عباسی از پایه پنجم و پخش سرود جمهوری اسلامی شروع شد.فاروق مومنی مدیر آمورشگاه سما پاوه ضمن ادای خیر مقدم به میهمانان گرانقدر درخصوص تشکیل مدارس سما پاوه ، برنامه های پیش روی سما و روند افزایشی جمعیت دانش آموزی با توجه به وجود همکاران مجرب ،دوره دیده و متخصص درسی و همچنین کسب رتبه های برتر قرآن و ورزش توسط دانش آموزان سخنانی را ایراد نمود.

 

وی همچنین از حمایت ها و رهنمودهای امام جمعه اندیشمند پاوه و مدیر محترم آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

مختار برزگردفرد مدیر آموزش و پررش پاوه طی سخنانی توصیه های دانشمند روانشناس پیکاسو را در خصوص تعلیم و تربیت و تعطیل نشدن آن حتی بعد از پایان مدرسه را یادآور شد.

 

وی نقش رسانه و فضای مجازی در تعلیم و تربیت و اثرات سو آن مطالبی را به استماع حضار رساند.

 

پس از اجرای قصیده توسط گروه سرود مدرسه با حضور مدیر و معاون آموزش و پرورش ، مدیر آموزشگاه نمایندگان انجمن اولیا ومربیان، نماینده معلمان ، مراسم اهدا جوایز و لوح تقدیر به دانش آموزان ممتاز درسی و رتبه های اول سطح منطقه ،فرهنگی وهنری و وررزشی اهداء گردید.

محمد دانیال قادری مسابقه قرائت قرآن
مظهر قادری رشته حفظ قرآن
پارسا لطفی رشته ورزشی بدمینتون

 

در پایان مراسم دانش آموزان گروه تواشیح به صورت دسته جمعی اقدام به قرائت اسما ءالحسنی نمودند.

 

گفتنی است جهت اطلاع آن دسته از اولیا که مایل به ثبت نام فرزندشان در مدارس سما پاوه می باشند. می رساند که این آموزشگاه در نظر دارد:۱- تدریس دروس به صورت تخصصی و هر درس یک معلم در پایه های چهارم ، پنجم و ششم۲- کشف استعدادهای نهفته وبالقوه دانش آموزان و بالفعل نمودن آن در کلاس خلاقیت.۳ – بهره گیری از روش های نوین تدریس و حل مسئله۴- استفاده از تجهیزات هوشمند در کلاسها۵ – اعلام حضور دانش آموزان با دستگاه اثر انگشت جهت حضور و غیاب وارسال پیام به والدین در صورت حضور در مدرسه.۶- حضور در سالن ورزشی در زنگ ورزش هردوهفته یکبار.۷- استفاده از روشهای نوین تدریس و حل مسئله با معلمان ومربیان مجرب و آموزش دیده.۸ -بکاربردن شیوه های عملی و کاربردی تدریس را ارائه خواهد نمود.