ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 08:30

بازدید بیش از ۲ هزار گردشگر از این روستا/ لزوم توجه بیشتر به توسعه گردشگری در گلال

بازدید بیش از ۲ هزار گردشگر از این روستا/ لزوم توجه بیشتر به توسعه گردشگری در گلال

تبه گزارش سلام پاوه : دهیار روستای گلال از بازدید بیش از ۲ هزار نفر مسافر و گردشگر از این روستا خبر داد. علی اشرف خسروی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ طی تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۲ هزار مسافر و گردشگر از جاذبه ها و دیدنی های روستای گلال دیدن […]

تبه گزارش سلام پاوه : دهیار روستای گلال از بازدید بیش از ۲ هزار نفر مسافر و گردشگر از این روستا خبر داد.

علی اشرف خسروی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ طی تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۲ هزار مسافر و گردشگر از جاذبه ها و دیدنی های روستای گلال دیدن کردند.

وی با بیان اسکان ۴۰ خانواده در این روستا افزود؛ گردشگران حاضر در روستا از مکان های تاریخی و طبیعی روستای گلال دیدن کرده اند.

خسروی با تمجید از فرهنگ بالای مهمان نوازی و مردم متدین و با فرهنگ روستای گلال گفت ؛ الحمد الله در نهایت احترام و پذیرایی مردم از مهمانان عزیز استقبال کردند.

 

دهیاری روستای گلال تاکید کرد: با توجه به پتانسیل های بالای طبیعی و گردشگری و وجود باغات متنوع میوه و آثار تاریخی موجود در این روستا و داشتن راههای ارتباطی و دسترسی به سایر روستا ها لازم است مسئولین شهرستانی و استانی توجه بیشتری نسبت به توسعه گردشگری در روستای گلال داشته باشند.

 

گفتنی است روستای زیبای گلال از کهن ترین روستاهای پاوه با جمعیتی نزدیک به ۱۲۰۰نفر در بخش مرکزی شهرستان پاوه می باشد.موقعیت جغرافیای روستا از شمال به شهرستان پاوه جنوب به روستاهای زردویی و تین از شرق به روستاهای درمور و خانقا غرب روستای دشه و شمال غربی به روستای نوریاب و پاوه می باشد فاصله روستا تا شهرستان پاوه در قسمت شرقی رو به روستای خانقاه-پاوه ۸کیلومتر و فاصله روستا تا شهرستان پاوه در قسمت جنوبی به سمت روستای نوریاب-پاوه ۴کیلومتر می باشد.

2 پاسخ برای “بازدید بیش از ۲ هزار گردشگر از این روستا/ لزوم توجه بیشتر به توسعه گردشگری در گلال

  • فرهنگی در تاریخ خرداد 18, 1398 گفت:

    آثار تاریخی آن درمور است که در بین روستای خانقاه و گلال می باشد جهت اطلاع

  • هورامی در تاریخ خرداد 17, 1398 گفت:

    ببخشید آثار تاریخی گلال که دهیار محترم اشاره کردند، کدام ها هستند؟ که ما نیز بدانیم.