ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 20:31

مردم پاوه بیش از یک میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

مردم پاوه بیش از یک میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

به گزارش سلام پاوه:نشست ستاد زکات شهرستان پاوه با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیر کمیته امداد این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امام جمعه پاوه در این نشست با اشاره به اوضاع اقتصادی و اجتماعی جامعه، اظهار داشت: پرداخت زکات و دست‌گیری از نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت در این برهه از […]

به گزارش سلام پاوه:نشست ستاد زکات شهرستان پاوه با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیر کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امام جمعه پاوه در این نشست با اشاره به اوضاع اقتصادی و اجتماعی جامعه، اظهار داشت: پرداخت زکات و دست‌گیری از نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت در این برهه از زمان بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

وی افزود: مردم سخاوتمند شهرستان پاوه در بحران زلزله آبان ۹۶ و سیل فروردین ۹۸ به خوبی به وظیفه خود در قبال هموطنان زلزله زده و سیل زده ادای دین و وظیفه نمودند وامیدواریم در پرداخت زکات نیز به این وظیفه شرعی ودینی به خوبی عمل کنند.

در ادامه فرماندار پاوه گفت: زکات یک وظیفه الهی است که برای رفع نابرابری‌های اجتماعی و محرومیت زدایی تاکید فراوانی شده است و برای تحقق آن باید از ظرفیت‌های موجود در جامعه بهره گرفت.

ایده پور افزود شفاف سازی در موارد مصرف و ارایه گزارش به مردم و افزایش آگاهی جامعه در خصوص آثار پرداخت زکات مهم ترین عوامل ترویج این وظیفه در بین مردم است.

در این جلسه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه گزارشی از عملکرد ستاد زکات شهرستان ارایه کرد و به میزان زکات جمع آوری شده در سال گذشته اشاره کرد.

لقمان انفرادی با بیان اینکه ۷۵ درصد از میزان زکات مصوب شده برای شهرستان پاوه محقق گردید، افزود: از مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات درنظر گرفته شده برای این شهرستان مبلغ یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان جمع آوری گردید.