ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 06:58

کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط پلیس پاوه / حمل مواد مخدر در پوشش خانواده

کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط پلیس پاوه / حمل مواد مخدر در پوشش خانواده

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۱۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق توسط پلیس شهرستان خبر داد . سرهنگ “حیدر حق جویان” در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با هماهنگی مقام قضایی از انبار مشکوکی در […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۱۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق توسط پلیس شهرستان خبر داد .

سرهنگ “حیدر حق جویان” در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با هماهنگی مقام قضایی از انبار مشکوکی در سطح شهر بازدید کردند.سرهنگ حق جویان

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق که فاقد مجوز گمرکی لازم بود و طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۸۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ حق جویان همچنین از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

** حمل مواد مخدر در پوشش خانواده

فرمانده انتظامی پاوه در ادامه از کشف مقادیری مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه فردی از شهر کرمانشاه که حامل مقادیری مواد مخدر است و به سمت پاوه در حال حرکت می باشد رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی خودروی حامل مواد مخدر که یک دستگاه سمند بود، افزود: متهم اصلی برای گمراه کردن ماموران یک سرنشین خانم و ۳ کودک خردسال نیز به همراه داشت اما در نهایت توقیف شد.

سرهنگ حق جویان در پایان با اشاره به کشف حدود ۵۰۰ گرم مواد مخدر از دستگیری راننده خودروی سمند خبر داد.