ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 04:14

نشست هیئت های ورزشی پاوه با نماینده اورامانات و فرماندار پاوه برگزار شد/ عکس

نشست هیئت های ورزشی پاوه با نماینده اورامانات و فرماندار پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات ورزشی شهرستان پاوه با حضور نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار پاوه و روسای هیئت های ورزشی و  ورزشکاران در پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نشست هم‌اندیشی دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات و پرویز […]

به گزارش سلام پاوه : نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات ورزشی شهرستان پاوه با حضور نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار پاوه و روسای هیئت های ورزشی و  ورزشکاران در پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نشست هم‌اندیشی دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات و پرویز ایده‌پور فرماندار شهرستان پاوه با مدیران هیئت مدیره و ورزشکاران شهرستان پاوه برگزار شد.نشست هم اندیشی هیئت های ورزشی

در این نشستِ که بعدازظهر دهم اردیبهشت ماه ۹۸ در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور هیئت‌های ورزشی شهرستان پاوه برگزار شد.در ابتدای این نشست نمایندگان و مدیران هیئت‌های ورزشی کونگ فو، تکواندو، وشو، دو میدانی، ژمناستیک، پرورش اندام، فوتبال، بدمینتون، والیبال، هیئت رزمی، کُشتی، قایقرانی، کاراته، کوهنوردی و هندبال به کمبودها و مشکلات مرتبط با بخش ورزشی خود پرداختند.

 

مجموع مشکلات بخش ورزشی شهرستان شامل کمبود تجهیزات و فضای ورزشی و همچنین مباحث مرتبط به خصوصی سازی سالن‌ها بود که در زمان نزدیک به دو ساعت نمایندگان ورزشی شهرستان به طور مفصل و با پیشنهاد راه‌حل‌هایشان در بخش‌های مختلف به سمع و نظر دکتر شهاب نادری نماینده اورامانات و فرماندار رساندند.

رئیس اداره ورزش جوانان پاوه نیز در  گزارشی به اهم فعالیتهای این اداره بر اساس آمار و آیتمهای موجود پرداخت .

ادریس محمودی افزود: این اداره برای کمک به ورزشکاران از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و تمامی توان خود را در این راستا به کار برده است .

وی گفت : براساس آمارها ورزش شهرستان رشد قابل قبولی داشته است و ما در تلاش هستیم رشد و توسعه ورزشی و امکان را از آمارهای فعلی بالاتر ببریم.

 

محمودی درخواست داشتن یک خوابگاه برای اردوهای ورزشی و همچنین خارج شدن امکان ورزشی منطقه محروم بر اساس ماده ۸۸ از بخش خصوصی را مطرح کرد.

 

در پایان سخنان و درددل‌های ورزشکاران شهرستان نماینده اورامانات به ایراد سخن پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه شب گذشته را در شهر پاوه حضور داشته است از حمایت‌های مردم اورامانات در انتخابات مجلس دهم تشکر کرد و گفت: با وجودی که حتی یک ساعت را در منطقه حضور نداشته‌ام، اما مردم اورامانات با اکثریت آرا به من اعتماد کرده و من نیز از تک تک کسانی که به من رای داده یا نداده‌اند اما شهروند منطقه هستند، تا جایی که در توان دارم حمایت خواهم کرد.

شهاب نادری در ادامه به فرصت‌سوزی‌هایی که بواسطه برخی مسئولین بوجود آمده است گریز زد و افزود: میلیاردها اعتبار در همین دوره سه ساله نمایندگی بنده برای فرمانداری‌ها و ادارات منطقه تصویب شد که با بی تدبیری برخی از مسئولین برگشت خورد و متأسفانه آنها نتوانستند این اعتبارات را جذب کنند.

 

دکتر شهاب نادری جایگاه نمایندگی را متعلق به مردم دانست و تصریح کرد: هر نماینده‌ای در طول دوره نمایندگی‌اش تنها ۲۸ دقیقه وقت حرف زدن در مجلس را دارد و تاکنون بنده بیش از ۵ ساعت صحبت کرده‌ام.با وجدانی آسوده می‌گویم که حتی یک ساعت از وقت خودم و مردمم را در سه سال گذشته هدر ندادم و تنها برای کسانی فعالیت نکرده‌ام که از این جایگاه دنبال منافع شخصی بوده‌اند.

 

وی در ادامه به اشتغال‌زایی جوانان اشاره کرد و گفت: تا جایی که در توان دارم تلاشم ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی بوده و هست.

 

دکتر نادری مزایای ثبت جهانی اورامانات را تشریح کرد و ادامه داد: فرهنگ، زبان و معماری مردم اورامانات تا ابد پرچمش در جهان بالا خواهد ماند و افتخاری دائمی برای کشورمان خواهد بود. همچنین بعد از ثبت جهانی اورامانات هیچ‌گاه جنگی در این منطقه مرزی رخ نخواهد داد و تمام ۱۹۶ کشوری که عضو هستند از این منطقه ثبت شده دفاع خواهند کرد. گردشگران این کشورها به مرجعی که یونسکو از مناطق ثبت شده ارائه می‌دهد مراجعه می‌کنند و ارزآوری و ایجاد اشتغال پایدار از اولین مزایای این پروژه عظیم است. اگر بطور مثال در روستای هجیج اینترنت ضعیف است با یک پیگیری ساده از نماینده سازمان یونسکو مشکل برطرف خواهد شد… درخواست من از شما ورزشکاران عزیز و تمام مردم اورامانات تنها فرهنگ‌سازی در اینباره است. تمام روال کارها و پیگیری‌ها را به کمک سازمان میراث فرهنگی تا مراحل پایانی انجام خواهم داد.

وی به برگزاری همایش‌های ورزشی اشاره کرد و افزود:هدف بنده از هزینه کردن در برگزاری اینگونه همایش ها و دعوت از تیم‌های ملی، تنها شناساندن منطقه و اهمیت قائل شدن به ثبت جهانی اورامانات است.

 

دکتر شهاب نادری در پایان از تلاش‌های خود و دولت جهت رسمی کردن مرز شوشمی خبر داد و گفت: استاندار کرمانشاه از فعال‌ترین نیروهای دولت است و زحمات فراوانی برای استان کشیده‌ است. بویژه در زمان زلزله که به کمک وی تهدید زلزله را به فرصت جذب اعتبارات برای منطقه تبدیل کردیم. جهت رسمی شدن مرز شوشمی و شیخ صله هم زحمات زیادی کشیدند و مراحل ابتدایی باز شدن مرز، از مرز شوشمی تا منطقه شابگار ورود مسافران استان حلبچه و بالعکس آزاد خواهد بود و تردد مجاز است.

 

در این نشست فرماندار پاوه نیز ضمن تقدیر از تلاش ورزشکاران و هیئت های ورزشی شهرستان پاوه از آنها نیز برای کمک به موضوع ثبت جهانی اورامانات درخواست کرد.

 

ایده پور با بیان اینکه مشکلات هیئت های ورزشی را بررسی خواهد کرد گفت : هرچه درتوان باشد برای حمایت از ورزشکاران شهرستان انجام خواهد شد.

 

رئیس شورای شهر پاوه نیز در سخنانی کوتاه به تمجید از فعالیتهای شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت : الحق شهاب نادری فعالترین نماینده استان کرمانشاه می باشد.

 

جهانبخش لطف الهی افزود: حقیقتا در این چند مدت آقای نادری تلاشهای قابل تقدیری انجام داده است هرچند توقع مردم پاوه این است که ایشان بیشتر در منطقه حضور داشته باشند و مشکلات را بیش از پیش برطرف کنند.

 

وی افزود: شورای اسلامی شهر پاوه در حد توانش از هیئت های ورزشی و ورزشکاران در مقاطع مختلف حمایت کرده است.

 

از حواشی خوب این نشست تخصیص مبلغی نزدیک به ۷ میلیون تومان به هیئت کونگفو و قهرمانان آسیایی این هیئت بود.

 

قول اختصاص یک تشک کشتی و تجلیل از ورزشکاران کاراته ، پیگیری وضعیت هیئت قایقرانی پاوه ، قول مساعد برای پیگیری و بهسازی زمین چمن نوریاو ، و جذب اعتبارات برای اداره ورزش و هیئت های آن ، قول اهدای مبلغ دو میلیون تومان برای اعزام سوران قمری برای مسابقات آسیایی با شعار ثبت جهانی اورامانات و… از جمله بحثهای ورزشی این نشست بود.

خبر: فرهاد صالحی ، کوثر فخری

 

نشست هم اندیشی هیئت های ورزشی