ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:33

سیل بیش از ۶۵۶ میلیارد ریال به روانسر خسارت زد

سیل بیش از ۶۵۶ میلیارد ریال به روانسر خسارت زد

به گزارش سلام پاوه : سرپرست فرمانداری روانسر گفت: براساس برآوردهای اولیه، براثر شدت بارندگی ها و وقوع سیل در روزهای پنجم و ۱۱ فروردین سال جاری، ۶۵۶ میلیارد ریال خسارت به این شهرستان وارد شد. سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه، افزود: این خسارت ها به […]

به گزارش سلام پاوه : سرپرست فرمانداری روانسر گفت: براساس برآوردهای اولیه، براثر شدت بارندگی ها و وقوع سیل در روزهای پنجم و ۱۱ فروردین سال جاری، ۶۵۶ میلیارد ریال خسارت به این شهرستان وارد شد.

سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه، افزود: این خسارت ها به بخش های کشاورزی، راه های مواصلاتی شهری و روستایی، ابنیه و تاسیسات، واحدهای مسکونی شهری و روستایی، تاسیسات آب، برق و فاضلاب، چاه های کشاورزی و سایر بخش ها وارد شده است.

وی اضافه کرد: پس از بررسی دقیق کارشناسی و در قالب فرم های اولیه و ثانویه، میزان دقیق این خسارت ها اعلام می شود.

سرپرست فرمانداری روانسر اظهار داشت: هم اکنون ۴۰۰ خانوار ساکن در ۱۳ روستای این شهرستان در محاصره سیلاب قرار گرفته اند و یا راه ارتباطی آنها قطع شده است.

مصطفی زاده ادامه داد: روستاهای «گرگابی، بیرداد، جبرآباد، ده میراحمد، گزارآباد، تپه زرد، سیاه سیاه، تپه کل، خرم آباد سفلی، قلعه زکریا، میرعزیزی، نهرابی و گمشتر» در بخش مرکزی این شهرستان با مشکل جدی مواجه هستند.

وی گفت: سیلاب و روان آب ها در محدوده برخی از این روستاها در حال فروکش کردن است که امیدواریم هر چه سریعتر به روستاها دسترسی پیدا کنیم.

سرپرست فرمانداری روانسر اظهار کرد: آب شرب روستاهای چناران و شاینگان در بخش مرکزی نیز دچار کدورت شده و اداره آب و فاضلاب روستایی به صورت آبرسانی سیار، آب مورد نیاز اهالی این روستاها را تامین می کند.

یک پاسخ برای “سیل بیش از ۶۵۶ میلیارد ریال به روانسر خسارت زد

  • ناشناس در تاریخ فروردین 15, 1398 گفت:

    به قول معروف فرماندار جدید برای روانسر آمد نداشت