ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 20:30

عمل موفق ۴ ساعته پزشکان بیمارستان قدس پاوه در خارج کردن گلوله از گردن یک مرد

عمل موفق ۴ ساعته پزشکان بیمارستان قدس پاوه در خارج کردن گلوله از گردن یک مرد

به گزارش سلام پاوه: پزشکان بیمارستان قدس پاوه در یک عمل جراحی ۴ ساعته موفق به خارج کردن یک گلوله از گردن مردی ۲۹ ساله شدند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی بیمارستان قدس پاوه : بیمار آقای ۲۹ ساله که با اصابت گلوله در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ توسط همکاران فوریت های پزشکی […]

به گزارش سلام پاوه: پزشکان بیمارستان قدس پاوه در یک عمل جراحی ۴ ساعته موفق به خارج کردن یک گلوله از گردن مردی ۲۹ ساله شدند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی بیمارستان قدس پاوه : بیمار آقای ۲۹ ساله که با اصابت گلوله در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ توسط همکاران فوریت های پزشکی نوسود به این مرکز اعزام شده بود.

ولدبیگی مدیر روابط عمومی بیمارستان قدس پاوه در این خصوص گفت: بنا به گفته سوپروایزر شیفت ، مرد ۲۹ ساله ای که با اصابت گلوله به اورژانس مرکز بیمارستان قدس اعزام شده بود با اقدامات تیم درمانی بیمارستان هم اکنون با حال عمومی خوب در بخش جراحی بیمارستان بستری میباشد.

 

دکتر ستار سهرابی متخصص سونوگرافی و رادیولوژی بیمارستان که بر بالین بیمار حاضر بودن افزود: رادیوگرافی ها نشان داد گلوله در عمق گردن شخص و کنار نخاع بیمار جای گرفته بود که تنها راه خارج کردن آن جراحی بود.

 

وی اظهار داشت: که تیم درمانی، بلافاصله نسبت به قطع خونریزی با پانسمان فشاری اقدام کرده و مصدوم، سریعاً به اتاق عمل فرستاده و جراحی، در شرایط استریل انجام شد.

سهرابی با تصریح این که این عمل به تجربه بسیار برای جلوگیری از آسیب رساندن به نخاع نیاز دارد،بعد از بیهوش کردن بیمار، طی یک عمل جراحی ۴ ساعته تیم پزشکی جراحی و بیهوشی، تحت عمل جراحی موفق قرار گرفت و گلوله با جراحی موفق جراح چیره دست دیارمان دکتر صباح فتاحی متخصص محترم جراحی خارج شد.

 

 رییس بیمارستان قدس پاوه ضمن تشکر از زحمات متخصصین محترم جراحی و بیهوشی و کادر درمان بیمارستان افزودند: در حال حاضر وضعیت عمومی بیمار تثبیت شده و با گذشت دوره طول درمان که توسط پزشک متخصص برای ایشان دستور داده شده است روند بهبودی را برای رسیدن به حد مطلوب، تحت نظر تیم درمانی طی میکند.

یک پاسخ برای “عمل موفق ۴ ساعته پزشکان بیمارستان قدس پاوه در خارج کردن گلوله از گردن یک مرد

  • سعید در تاریخ فروردین 1, 1398 گفت:

    سلام و ارادت خدمت دکتر فتاحی بزرگوار و سایر پزشکان خدوم…بنده به عنوان دانشجوی ترم۹پزشکی ضمن محترم شمردن زحمات دوستان خدوم بیمارستان بزرگ کردن این عمل رو نوعی محدود کردن توانایی متخصصین دیارم میدونم…این نوع عملا معمولیه و هر پزشک جراحی باید اینا رو روتیین بلد باشه..بخدا قصد توهین ندارم ولی بجای اینن همه هیاهو بهتر بود در مورد چرایی تیر خوردن یک انسان گزارش تهیه کنین..ممنون از سایت خوبتون سال نو هم مبارک