ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 11:43

پاوه بیشترین بارش را در ۲۴ ساعت اخیر به خود اختصاص داد

پاوه بیشترین بارش را در ۲۴ ساعت اخیر به خود اختصاص داد

به گزارش سلام پاوه : معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شهر پاوه در ۲۴ ساعت اخیر با ۲۶ میلی متر بارش، بیشترین بارندگی را میان شهرهای مختلف استان به خود اختصاص داد.   علی محمد زوآروند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ازگله با ۲۰ […]

به گزارش سلام پاوه : معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شهر پاوه در ۲۴ ساعت اخیر با ۲۶ میلی متر بارش، بیشترین بارندگی را میان شهرهای مختلف استان به خود اختصاص داد.

 

علی محمد زوآروند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ازگله با ۲۰ و گیلانغرب با ۱۷ میلی متر بارش بیشترین بارندگی ها را به خود اختصاص دادند.شب برفی 96 پاوه

وی افزود: سرپل ذهاب، جوانرود، دالاهو و گواور نیز شهرهایی بودند که در این مدت میانگین بارش در آن ها به بیش از ۱۰ میلی متر رسید.

زوراوند تصریح کرد: شهر کرمانشاه نیز طی ۲۴ ساعت اخیر حدود ۹ میلی متر بارندگی داشته است.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه انتظار می رود بارش ها تا صبح فردا در برخی مناطق ادامه پیدا کند، گفت: این بارندگی ها عموما به صورت مقطعی و پراکنده خواهد بود.

وی همچنین از کاهش ۲ تا سه درجه ای دمای شبانه استان نیز خبر داد و گفت: برای امشب پیش بینی می شود دمای شهرهای اسلام آبادغرب، پاوه، حمیل، سنقروکلیایی، کنگاور، گواور و دالاهو به زیر صفر درجه برسد.

زواروند یادآوری کرد: در این میان شهرهای سنقروکلیایی، کنگاور و گواور با دمای ۲ درجه زیر صفر سردترین نقاط استان خواهند بود.

معاون هواشناسی استان همچنین حداقل دمای امشب شهر کرمانشاه را نیز بین صفر تا یک درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: از فردا حدود ۲ دئرجه به دمای روزانه و سه درجه به دمای شبانه افزوده می شود.

وی در پایان گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو نیز عبور موجی کم دامنه از جو استان باعث بارش هایی برای اغلب نقاط استان خواهد شد.