ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 16:51

یادداشت انتقادی یک معلول خطاب به مسئولین/فاروق خسروی

یادداشت انتقادی یک معلول خطاب به مسئولین/فاروق خسروی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:فاروق خسروی روشندل باینگانی در یادداشت انتقادی، درد دلی با مسئولین وهمه ی آنهائیکه مستقیم ویا غیر مستقیم با معلولین و جامعه هدف(بهزیستی) سر کار دارند و درگیر مشکلات این قشرند به شرح ذیل یادآور گردید. قشری که فریادشان تا کنون به جایی نرسیده که هیچ،  تازه جدیدا هم زخمهای دلشان […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:فاروق خسروی روشندل باینگانی در یادداشت انتقادی، درد دلی با مسئولین وهمه ی آنهائیکه مستقیم ویا غیر مستقیم با معلولین و جامعه هدف(بهزیستی) سر کار دارند و درگیر مشکلات این قشرند به شرح ذیل یادآور گردید.

قشری که فریادشان تا کنون به جایی نرسیده که هیچ،  تازه جدیدا هم زخمهای دلشان مثل بعضی از معلولین از زخم بسترشان بیشتر و با شانتاژهای تبلیغاتیشان در رسانه ملی نمک بیشتری بر این زخمها میپاشند که میشود از رییس جدید و تازه بدوران رسیده بهزیستی نام برد.

جناب قبادی دانا من منکر جوان بودن شما کم تجربگیتون نیستم و اینکه دوست دارید همیشه در رسانه ملی ظاهر شید و صدا و تصویر تون پخش شه و حال کنید و لذت ببرید این تعامل بد نیست ولی بجای این حضور بیفایده و الکی از این فرصت در پیشبرد اهداف جامعه هدف استفاده نموده و صدای ما معلولین را بگوش مسولین اجرایی برسانید.

جناب قبادی دانا شما از مبلغ عیدی ۵۳ تا ۱۰۰ هزار تومانی به معلولین در رسانه ملی میگویید آیا این توهین به معلول و خانواده هاشون نیست چرا وقتی خبرنگار ازتون میپرسد این مبلغ که نمیشود حتی یک کیلو گوشت هم باهاش تهیه کرد شما در کمال بیشرمی میگویید که میشود یه مشکل کوچکشان را با این مبلغ حل نمایند.

آخر خوش خدمتی و پر رویی تا کجا بعد مگر شما دم از سه برابری مستمری افراد بهزیستی نمیزنید پس اگر فردی که هم اکنون مستمریش از ۵۳ هزار تومان شده است ۱۶۱ هزار تومان و بگفته شما یک ماه مستمری بهش عیدی داده میشود پس با این حساب باید عیدیش همانند مستمریش ۱۶۱ هزار تومان باشد نه کمتر و به تناسب مستمری افزایش یافته افراد و بعد خانوار به همان تناسب عیدی پرداخت گردد

ما معلولین خواستار اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در سال ۱۳۹۸ هستیم، چرا در این راستا گام برنمیدارید ؟ دیگر در رسانه ملی ظاهر شدن و شانتاژ تبلیغاتی و نمک بر زخم معلولین پاشیدن بس است.

چرا برای قانون حمایت از معلولین رایزنی نکردید؟ و چرا هنگام چانه زنی و بودجه گیری و وقت تصویر بودجه در مجلس حضور نداشتید؟ و از بودجه پیش‌بینی شده بیش از دوازده هزار میلیارد تومانی فقط دو هزار و دویست میلیارد تومانش در بودجه که آن هم با تلاش خود معلولین و نمایندگان مجلس در سال آینده گنجانده شد امید می‌رفت در این باره سخنی بمیان بیآورید.

اما چون بنفعتون نیست زبان در کام فرو برده اید لطفاً همیشه واقعیتها را بیان و از عوام فریبی بپرهیزید

و اما از دکتر شهاب نادری و مجمع نمایندگان کرمانشاه میخواهم به عنوان یک معلول از آنجایی که در تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان هم شما ها و هم تمامی نمایندگان محترم شورای اسلامی گامی مهم و استوار برداشتید در اجرای این قانون نیز از ابزار نظارت اجراییتان استفاده و از آقایان مسول بخواهید بنحو احسنت و بی کم و کاست قانون را اجرا نمایند.

در پایان ضمن تبریک ریاست بهزیستی استان کرمانشاه به سرکار خانم رضوان مدنی توصیه ای به شما و آن اینکه ما معلولین استان کرمانشاه ضمن اینکه از معلولیت رنج میبریم از محرومیت منطقه ای از وضعیت نابهنجار معیشتی بیکاری در بعضی جاها از فقر فرهنگی و تعامل معلولین با جامعه و بلعکسش رنج میبریم البته از چیزهایی که گفتم مخصوص کل کشور است که استان ما کرمانشاه عزیز این مشکلات معلولین دو یا چند برابر میشوند که از شما میخواهم بجای گذران وقت در عزل و نصب های بیهوده خود شما مستقیما با معلولین ارتباط داشته و همچنین لطف مادرانتون را شامل حال ما معلولین نمایید امید است همواره پاینده و پیروز باشید.

با تشکر فاروق خسروی باینگان نابینای مطلق