ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:55

تلاش برای پایین آوردن حباب قیمت گوشت در پاوه / تقدیر از سلام پاوه برای پیگیری مطالبات عمومی

تلاش برای پایین آوردن حباب قیمت گوشت در پاوه / تقدیر از سلام پاوه برای پیگیری مطالبات عمومی

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه از تلاش برای تزریق گوشت با قیمت مناسب به مردم  و ایجاد قیمت تعادلی در بازار خبر داد.   شاهرخ دولتخواه در گفتگو در تماس تلفنی با خبرنگار سلام پاوه ضمن تقدیر از این پایگاه خبری که همواره پیگیر خواسته ها و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه از تلاش برای تزریق گوشت با قیمت مناسب به مردم  و ایجاد قیمت تعادلی در بازار خبر داد.

 

شاهرخ دولتخواه در گفتگو در تماس تلفنی با خبرنگار سلام پاوه ضمن تقدیر از این پایگاه خبری که همواره پیگیر خواسته ها و مطالبات مردم و بانی یک پویش مردمی برای تعادل قیمت در بازار می باشند افزود: افزایش قیمت گوشت ناشی از قاچاق ،کمبود دام زنده، و بخشی از آن وجود دلالان و واسطه های است که با ایجاد جو روانی باعث بالا رفتن قیمت دام زنده بصورت کاذب شده است.

 

وی  ادامه داد و گفت: با توجه به ایام پایانی سال و خرید گوشت در سبد کالای مردم در صدد هستیم با همکاری جهاد کشاورزی و سایر ارگانها نسبت به تزریق گوشت گرم وارداتی و منجمد نسبت به تنظیم بازار آن در چند روز آینده اقدام نماییم.

 

دولتخواه بخشی از قیمت فعلی گوشت را حبابی دانست و گفت: مردم میتوانند با همکاری و هماهنگی در پایین آوردن قیمت آن سهم بزرگی را ایفا کنند.

 

وی بابت این نوسانات که بخش عمده ای از آن اشاره شد از مردم گرانقدر عذرخواهی و گفت : ان شالله با تمام توان و با همکاری سایر ارگانهای مربوطه و تاثیر گذار این وضعیت را با کمک مردم بتوانیم ساماندهی کنیم.

 

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت پاوه در پایان اعلام کرد از صنوف قصابان سطح شهرستان انتظار داریم تمام سعی و تلاش خود را در راستای تنظیم قیمتها جهت کمک به مردم انجام دهند و با یک خرد جمعی و همکاری از این مشکلات عبور کنیم.

 

دولتخواه همچنین افزود در راستای تنظیم بازار بخصوص قیمت کالاهای اساسی و گوشت فردا نشستی در این زمینه در شهرستان برگزار می شود.

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه با همراهی مردم و استقبال کانالهای خبری اورامانات از روز گذشته جهت ایجاد قیمت تعادلی در بازار گوشت پویش مردمی نه به خرید گوشت قرمز را به راه انداخت و این موضوع با استقبال عمومی همراه شد.

2 پاسخ برای “تلاش برای پایین آوردن حباب قیمت گوشت در پاوه / تقدیر از سلام پاوه برای پیگیری مطالبات عمومی

  • قادر در تاریخ اسفند 19, 1397 گفت:

    کجایش گوشت گران است قیمتش ۶دلاراست کمتراز نرخ پارسال

  • محمد در تاریخ اسفند 19, 1397 گفت:

    جناب نباید انتظار داشته باشید قصابها قیمت گوشت را پاین بیاورند در نودشه عامل اصلی و گرانی یکی قصابا هستن و قاچاق دام و گوشت هم انجام می شود کنترل کنید تقضا نکنید از قاچاقچیان گوشت و نان مردم چیزی نیس کسی از آن گذشت کند