ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:42

به ۱۰۶ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی شد

به ۱۰۶ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از امداد رسانی به ۱۰۶ دستگاه خودروی گرفتار در برف در طرح زمستانی این جمعیت در مسیرهای برف گیر شهرستان پاوه خبر داد. امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛از ۱۵ آذر تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری اکیپ امداد و نجات […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از امداد رسانی به ۱۰۶ دستگاه خودروی گرفتار در برف در طرح زمستانی این جمعیت در مسیرهای برف گیر شهرستان پاوه خبر داد.امید زیبایی

امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛از ۱۵ آذر تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری اکیپ امداد و نجات جاده ای در سه راهی باینگان در محور پاوه به روانسر مستقر و با بکارگیری ۱۲۰ نفر نجاتگر بصورت شبانه روزی به خودروها و مسافران گرفتار در برف و کولاک در محورهای پاوه -روانسر و پاوه -باینگان امدادرسانی کرده است .

 

وی افزود ؛در این راستا دو تیم امدادی در مرکز اداری و امدادی شهرستان پاوه بصورت شبانه روزی آماده و در دیگر محورها نیز با کمک راهداری با بستن زنجیر چرخ و کمک به خودروها تردد روان و ایمن را درجاده ها فراهم نمودند.

 

زیبایی ادامه داد و گفت ؛توزیع پک اضطراری در بین مسافران و انتقال مصدومان حوادث رانندگی به مراکز درمانی از مهمترین اقدامات نجاتگران جمعیت هلال احمر در این ایام بوده است .

 

رئیس جمعیت هلال احمر پاوه افزود ؛ در ۲۴ ساعت گذشته و پس از سامانه بارشی در محورهای برف گیر پاوه شاهد یک فقره تصادف با چهار نفر مجروح بودیم که دو نفر از آنها با آمبولانس هلال احمر و دو نفر دیگر هم با اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

زیبایی افزود ؛ در طول طرح زمستانی که از اواسط آذر ماه تا به امروز ادامه دارد کمک رسانی به ۶ فقره تصادف و انتقال ۱۴ مصدوم به مراکز درمانی صورت گرفته است .

 

وی گفت ؛ کمک رسانی به ۱۰۶ دستگاه خودروی گرفتار در برف و توزیع ۶۰ پک اضطراری در جاده ها بین مسافران از دیگر فعالیت امداد رسانی این جمعیت در حوزه راه بوده است .