ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 02:29

جریان گاز طبیعی تمامی مشترکین گاز شهرستان پاوه برقرار است

جریان گاز طبیعی تمامی مشترکین گاز شهرستان پاوه برقرار است

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره گاز شهرستان پاوه گفت ؛با وجود بارش برف سنگین جریان گاز طبیعی تمامی مشترکین گاز شهرستان پاوه برقرار است.   فردین کریمی رئیس اداره گاز شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با وجود بارش سنگین برف در ۲۴ ساعت اخیر جریان گاز طبیعی حدود […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره گاز شهرستان پاوه گفت ؛با وجود بارش برف سنگین جریان گاز طبیعی تمامی مشترکین گاز شهرستان پاوه برقرار است.

 

فردین کریمی رئیس اداره گاز شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با وجود بارش سنگین برف در ۲۴ ساعت اخیر جریان گاز طبیعی حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ مشترک در سطح شهر پاوه باینگان و بانه وره و همچنین ۱۷ روستای گازدار بدون هیچ گونه مشکل و افت فشار برقرار و همشهریان از این نعمت استفاده می نمایند.

 

وی گفت : با توجه به بارش نعمت الهی برف ،برودت هوا و قطع جریان برق در روستای میوان خوشبختانه با تلاش همکاران امداد و تعمیرات تا این لحظه قطع گاز نداشیم.

 

کریمی افزود : گاز طبیعی قبل از ورود به شهر بایستی توسط هیتر های هایی گرم شود تا از یخ زدگی آن جلوگیری نماییم و با توحه به قطع برق در روستای میوان نیاز به مساعدت و کمک همکاران شرکت برق در این زمینه داریم . که تا به این لحظه خوشبختانه مشکلی نداشته ایم .

رئیس اداره گاز شهرستان پاوه همچنین از زحمات مدیر محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه بابت برف روبی جاده دسترسی ایستگاه گاز بتشکر کرد.

گفتنی است با توجه به بارش برف سنگین از عصر روز گذشته در شهرستان پاوه شاهد قطع برق ، آب و اختلال خطوط تلفن و مسدود شدن چند راه روستایی هستم.

 

2 پاسخ برای “جریان گاز طبیعی تمامی مشترکین گاز شهرستان پاوه برقرار است

  • مطلع در تاریخ اسفند 10, 1397 گفت:

    سلام وخسته نباشید آیا گاز جوانرود وروانسر قطع شده چون آب وبرق اونجا هم قطع شده بود؟؟؟؟؟؟

  • کارمند برق در تاریخ اسفند 10, 1397 گفت:

    سلام آقای گاز فکر نکنم قطعی گاز در این موقع به شما ربطی داشته باشد چون هوا خیلی سرد نیست و مثل ما (اداره برق) تاسیساتتان روی زمین نیست تا اونوقت بفهمیم چند مرده حلاجی