ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 09:38

کشف ۱۷ میلیارد ریال گوشی قاچاق در پاوه

کشف ۱۷ میلیارد ریال گوشی قاچاق در پاوه

به گزارش سلام پاوه:فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۱۹ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در شهرستان پاوه به ارزش ۱۷ میلیارد ریال خبر داد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سردار “منوچهر امان اللهی” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی پاوه حین کنترل خودروهای عبوری به سمت مرز، به یک دستگاه خودروی وانت پیکان […]

به گزارش سلام پاوه:فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۱۹ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در شهرستان پاوه به ارزش ۱۷ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سردار “منوچهر امان اللهی” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی پاوه حین کنترل خودروهای عبوری به سمت مرز، به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۳۱۹ دستگاه گوشی قاچاق که به شکل بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

 

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش گوشی های قاچاق کشف شده را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند.و از دستگیری راننده خودروی وانت پیکان و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه بوده و در این راستا در ۱۱ ماه سپری شده از سال شاهد رشد چشمگیر کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.