ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 13:34

نماینده بعدی سلام…./همایون رشیدی

نماینده بعدی سلام…./همایون رشیدی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:من نمیدانم مخاطبم کیست ولی این را میدانم که مخاطبم خیلیها هستند هم نوظهوران نوفکر،هم پیشینیان عاشق اما این را مطمئن هستم که این همای رحمت حتما بر شانه ای مبارک خواهد نشست پس عزیزم سلام.     سلام وکیلم ،سالهاست ما در ابن دیار مجبوریم وکیل تسخیری داشته باشیم چرا […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:من نمیدانم مخاطبم کیست ولی این را میدانم که مخاطبم خیلیها هستند هم نوظهوران نوفکر،هم پیشینیان عاشق اما این را مطمئن هستم که این همای رحمت حتما بر شانه ای مبارک خواهد نشست پس عزیزم سلام.

 

 

سلام وکیلم ،سالهاست ما در ابن دیار مجبوریم وکیل تسخیری داشته باشیم چرا که ما محکومان مفلسیم،محکومیم به مقاومت،به شجاعت و به قول قدیمی ترها به علم و عقل، در این روزگار وانفسا گناهمان بد جرمی ست خودمان هم قبول داریم.

 

نازنین وکیلم خیلیها آمدند و رفتند در این مسند و مردانه قلع و قمعمان کردند ،یکی آمد و دو تکه مان کرد و بعدی سه تکه و یکی دیگر چهارتکه انگار ما خراسانیم و خودمان نمیدانیم همه با ما مهربان بودند یکی آمد و در پناهمان و بناممان پیروز شد آن یکی آمد بیگانه ای بیش نبود و اینک بزرگ اصلاحات است دیگری برایمان سور و ساز مرز گرفت و دیگر فرزندمان ابتدا ناممان و اینک نشانمان را با افتخار از صفحات پاک کرد.عجب مهربان یارانی بودند که از بودنشان سهم ما فقط تعویض مدیرانی بود که سهم حمایتشان راگرفتند و بس .

 

وکیلم خوش آمدی نمیدانم خبر داری که در پربارشترین منطقه استان و منطقه باغات در کنار یکی از بزرگترین سدهای کشور در حال نابودی هستند ،عزیزتر از جان هیچ میدانی قرار است مرز مسافری ما بعداز تعطیلات عید باز شود البته گفتند تحریمها باعث شده واردات به کل قطع شوند اینم حرفه زیاد جدی نیست،بزرگمردم هیچ میدانی توی دیار ما دولت هیچی نداره یعنی واسه ما نداره هرچه که از بالا میاد به لطف نماینده های عزیز و رؤسای ادارات دیگر است. مگه نمیبینی برای هرخدمت و ولیمه ای کلی از آنها تشکر میکنند،پس تو‌ هم بدان صاحب وبانی همه چیزی.

 

راستی گفتند قرار است بواسطه وجود سد شرایط سرمایه گذاری و اشتغالزایی فراهم کنند ولی ظاهرا اینم خلاصه شد  به چند تا پستی که تشکیلات سد نیاز دارد که در تقسیم کردن آنها بوی خوشی به مشام نمیرسد خدا کند از آنها هم……بگذریم.تو این دیار بعضی وقتا مردم عجولند یعنی بدن مثل این است که بی سوادا کاغذ را سفید میخوانند.

 

راستی راستی واویلا بدتر از همه این است که  مردم این دیار از ابتدا بیسواد بودند شکی نیست ،که نباید بهشان دانشگاه داد چرا که باید پله پله اول کلاسهای نهضت سواد آموزی و بعد اگه شد لقمه های بزرگتر.تازه در جاییکه آوازه عالم و علوم دینی دیار ما مرزها را در نوردیده عزیزانمان قراره یکی از مراکز آموزش عالی دینی را در جایی دیگر دایر کنند،شاید ما علم و عالمش را نداریم البته شاید جمعیتش را نداریم نمیدانم.

 

وکیلم از کجا بگم از راه‌ و جاده های ویران یا از آموزش و درمان یا شهرهای بی سامان همه لنگ میزنند ،از کرامت سوخته کارمندان و بازنشستگان یا بازار بی رونق بازاریان.اینجا همه چیز فقط با یک کف و هورا و با یک سلام و صلوات ختم به خیر میشود.اینجا ولی یک چیز زیاد است پناهگاه. هر عزیز مسئولی میتواند فارغ از هر قصوری در پناهگاهی آسوده ادامه دهد خدا پشت و پناهشان باشد.

و در آخر شما را بخدا نماینده بعدی فقط برای یکبار یارمان باش.

4 پاسخ برای “نماینده بعدی سلام…./همایون رشیدی

  • امین در تاریخ اسفند 2, 1397 گفت:

    واقعا زیبا بیان کرده ای ………

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ اسفند 1, 1397 گفت:

    با سلام و درود بر نماینده واقعی اورامانات
    این بزرگ مرد افتخاری است برای اورامانات،همه بزرگان قبولش دارند و شخصیتش مورد قبول بزرگمردان کشور است
    به امید خدا دور بعد نماینده استان کرمانشاه خواهد بود
    بهر حال،

    ظاهراً این آقای رشیدی در بطن جامعه نیست و بی خبر مانده است هنوز .
    شاید نماینده ای مثل گذشته در کار نباشد یا اگر هم باشد استانی است
    یعنی افراد بزرگ و توانمند نماینده خواهند بود و دیگر از عشیره گری و کوته نظری کاسته خواهد شد.

    شما هم بهتر است با مردم کوچه و خیابان همراه شوید ای نازنین نازپرورده

  • قلاخوان در تاریخ اسفند 1, 1397 گفت:

    سلام دوردبرشماجناب آقای رشیدی انشاالله مشاوران محترم وکیل به خودآیاندوباچشم باز خدمت وکیل رابه شهرستانهای دیگرهم جورتماشانمایند چون آیندگان درموردشماقضاوت خواهندنمود

  • لقمان بکری زاده در تاریخ اسفند 1, 1397 گفت:

    روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست
    واندر طلب طعمه پر و بال بیاراست

    بر راستی بال نظر کرد و چنین گفت:
    «امروز همه روی زمین زیر پر ماست،

    بر اوج فلک چون بپرم -از نظر تیز-
    می‌بینم اگر ذره‌ای اندر ته دریاست

    گر بر سر خاشاک یکی پشّه بجنبد
    جنبیدن آن پشّه عیان در نظر ماست.»

    بسیار منی کرد و ز تقدیر نترسید
    بنگر که از این چرخ جفا پیشه چه برخاست:

    ناگه ز کمینگاه، یکی سخت کمانی،
    تیری ز قضا و قدر انداخت بر او راست،

    بر بال عقاب آمد آن تیر جگر دوز
    وز ابر مر او را بسوی خاک فرو کاست،

    بر خاک بیفتاد و بغلتید چو ماهی
    وانگاه پر خویش گشاد از چپ و از راست،

    گفتا: «عجب است! این که ز چوب است و ز آهن!
    این تیزی و تندیّ و پریدنش کجا خاست؟!»

    چون نیک نگه کرد و پر خویش بر او دید
    گفتا: «ز که نالیم که از ماست که بر ماست.»
    منسوب به ناصر خسرو قبادیانی