ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 09:54

بیش از ۱۳ هزار پاکت تنباکو قاچاق در پاوه کشف شد

بیش از ۱۳ هزار پاکت تنباکو قاچاق در پاوه کشف شد

به گزارش سلام پاوه : جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۳ هزار و ۵۶۰ پاکت تباکو قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سردار ‌علیرضا مرزبانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران پلیس آگاهی شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۳ هزار و ۵۶۰ پاکت تباکو قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سردار ‌علیرضا مرزبانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاوه مبنی بر دپوی مقدار زیادی تنباکوی قاچاق در یکی از معابر کوهستانی صعب‌العبور، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  ادامه داد: با حضور تیمی از پلیس آگاهی، محل دپوی تنباکوهای قاچاق شناسایی و در بازرسی از محل ۱۳ هزار و ۵۶۰ پاکت کشف شد.

 

مرزبانی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش تنباکوهای میوه‌ای قاچاق کشف شده به یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

وی با اشاره به شناسایی پنج قاچاقچی در این رابطه، از تلاش برای دستگیری آن‌ها خبر داد.

این مقام انتظامی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدامات کنترلی انجام شده، شاهد خشکانده شدن ریشه قاچاق در مناطق مرزی استان کرمانشاه باشیم.