ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:47

فعالیت های فرهنگی و خیرخواهانه در پاوه،نشان از ریشه فرهنگی مردمان این دیار است

فعالیت های فرهنگی و خیرخواهانه در پاوه،نشان از ریشه فرهنگی مردمان این دیار است

به گزارش سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه در دیدار با اعضای انجمن مردم نهاد قاصدان مهربانی فریا، فعالیت های فرهنگی و خیرخواهانه در شهرستان پاوه را، نشان از ریشه فرهنگی مردمان این دیار دانست.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مختار برزگرفرد در دیدار اعضای انجمن قاصدان مهربانی فریا با اشاره به ریشه واژه فرهنگ […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه در دیدار با اعضای انجمن مردم نهاد قاصدان مهربانی فریا، فعالیت های فرهنگی و خیرخواهانه در شهرستان پاوه را، نشان از ریشه فرهنگی مردمان این دیار دانست.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مختار برزگرفرد در دیدار اعضای انجمن قاصدان مهربانی فریا با اشاره به ریشه واژه فرهنگ و اهمیت و نقش فرهنگ در توسعه همه جانبه جوامع به بیان قدمت فعالیتهای فرهنگی در شهرستان پاوه پرداخت.

 

مختار برزگرفرد؛ بخشی از سخنان خود در آیین افتتاح بازارچه خیریه فریا را یادآور شد و فعالیت فرهنگی متعدد انجمن های مردم نهاد در پاوه و برگزاری خیریه به مناسبت های مختلف را نشان از ریشه فرهنگی مردمان این دیار دانست.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ به پرچم داری مردمان این دیار در زمینه فعالیتهای نوین فرهنگی اشاره کرد و با تاکید بر زدودن غبار زمان و غفلت از فرهنگ نوع دوستی و خیرخواهانه ریشه دار در بحبوحه دل مشغولی های امروز مردم، ابراز امیدواری نمود؛ مجموعه اقدامات انجمن فریا، ادامه راه پرافتخار گذشتگان و احیای حس همبستگی اجتماعی و افزایش مشارکت مردمی در کمک به دیگران باشد.

 

بهزاد حبیبی؛ به نمایندگی اعضای انجمن قاصدان مهربانی فریا، گزارشی از نحوه اجرا و عواید حاصل از سومین بازارچه خیریه این انجمن در پاییز سال جاری ارائه کرد، و جامعه هدف بازارچه خیریه امسال را دانش آموزان نیازمند حمایت برشمرد و هدف از این دیدار را مشورت در راستای نحوه توزیع کمکهای مردمی جمع آوری شده در مدارس شهرستان عنوان کرد.

 

وی؛ از مشارکت و همراهی مدیریت آموزش و پرورش پاوه، با فعالیتهای فرهنگی و حمایت های مستمر از انجمن های خیریه مردم نهاد در شهرستان به ویژه انجمن فریا، تقدیر کرد و خواستار همفکری و ارائه پیشنهادات سازنده مدیریت آموزش و پرورش پاوه در جهت ارتقای فعالیت های این انجمن مردم نهاد شد.

 

در پایان این نشست؛ اعضای انجمن قاصدان مهربانی فریا با تقدیم لوح یادبود جمعی از آموزگاران متوفی پاوه که پیش تر در آیین افتتاح بازارچه خیریه فریا رونمایی شده بود، با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش پاوه به جانمایی این لوح در محل ساختمان این مدیریت پرداختند که در محل مورد اتفاق نظر اعضاء نصب گردید.

 

یک پاسخ برای “فعالیت های فرهنگی و خیرخواهانه در پاوه،نشان از ریشه فرهنگی مردمان این دیار است

  • ناشناس در تاریخ بهمن 17, 1397 گفت:

    با تشکر از جناب اقای برزگر واقعا مدیری مودب مهربان و کار امد هستن خداوند توفیقشان بدهد