ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 10:21

۳۲ طرح با بیش از ۴۹ میلیارد ریال در پاوه افتتاح شد

۳۲ طرح با بیش از ۴۹ میلیارد ریال در پاوه افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، ۳۲ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با بیش از ۴۹ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید.     به گزاش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور روز سه شنبه گفت: […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، ۳۲ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با بیش از ۴۹ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید.

 

 

به گزاش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور روز سه شنبه گفت: این طرحها در بخش های تولیدی، کشاورزی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی است که در ۲ بخش مرکزی و باینگان از توابع شهرستان پاوه بهره برداری شد.

 

 

وی اظهار داشت: این طرحها شامل پنج طرح تولید پوشاک، لباس های بیمارستانی و نگین زنی لباس های زنانه، ۱۹ طرح آبیاری قطره ای، یک واحد دامداری صنعتی یکصد رأسی گوساله، پنج استخر ذخیره آب باغات و ۲ مزرعه پرورش ماهی قزل آلای سردآبی، روکش آسفالت خیابانها و معابر شهر بانه وره و کتابخانه های عمومی بانه وره و پاوه است.

 

 

ایده پور افزود: برای اجرای این طرحها که در مجموع ۳۲ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده، مبلغ ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به هنگام افتتاح این طرح ها، گفت: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برای تداوم و استمرار طرحها بسیار حائز اهمیت است.

 

 

محمدابراهیم الهی تبار افزود: توسعه این طرحها یک ظرفیت بسیار خوبی در راستای ایجاد اشتغال و یک برند بسیار خوبی را در شهرستان پاوه رقم می زند.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه سفر یک روزه با حضور در منزل شهید «لطیف ابراهیمی» با خانواده این شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.

 

 

وی گفت: اگر این انقلاب تا به امروز با عزت و اقتدار دوام و قوام داشته است به واسطه رشادت، ایثار و فداکاری شهدا و صبر و بردباری خانواده های معظم آنها بوده است.

 

 

الهی تبار افزود: منطقه اورامانات در طول تاریخ در دفاع از حریم ایران زمین و انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته اند و وظیفه خود دانستیم از کسانی که وظیفه مرزبانی خودشان را به خوبی بجا آورده اند در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل کنیم.

 

 

شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

یک پاسخ برای “۳۲ طرح با بیش از ۴۹ میلیارد ریال در پاوه افتتاح شد

  • سعیدیانی در تاریخ بهمن 17, 1397 گفت:

    در دهه فجر معمولا در سراسر کشور طرحهای عمرانی زیادی افتتاح و یا کلنگ زنی میشود ، وقتی که طرحهای دیگر شهر ها را با شهر نوسود مقایسه میکنم بسیار متاثر میشوم مثلا افتتاح چندین باره« حوضه لاره» و یا دامپروری با اشتغال زایی ۲ نفر ! این خجالت آور است برای مسئولین ما که هزاران نفر در منطقه اورامانات بی کار هستند و آنها این گونه عمل میکنند .
    امیدوارم در جلب منابع مالی و اشتغالزایی فعالتر باشند .