ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 15:22

دیوان جهان آرا خانم پاوه ای به چاپ رسید

دیوان جهان آرا خانم پاوه ای به چاپ رسید

به گزارش سلام پاوه : دیوان جهان آرا خانم پاوه ای از سوی انتشارات ئارو در شهرستان پاوه به چاپ و روانه بازار شد. مدیر مسئول انتشارات ئارو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : انتشارات ئارۆ تصمیم دارد آثار شاعران هورامان را در قطع جیبی چاپ نماید این آثار که بیش از ۳۰ […]

به گزارش سلام پاوه : دیوان جهان آرا خانم پاوه ای از سوی انتشارات ئارو در شهرستان پاوه به چاپ و روانه بازار شد.

دیوان جهان آرا خانم پاوه ای

مدیر مسئول انتشارات ئارو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : انتشارات ئارۆ تصمیم دارد آثار شاعران هورامان را در قطع جیبی چاپ نماید این آثار که بیش از ۳۰ دیوان می باشد، آماده و به چاپ خواهند رسید.

 

عدنان مرادی افزود: از این مجموعه برای نخستین بار دیوان بانو جهان آرا خانم پاوه ای آماده و ارائه گردیده است.که به یاری خداوند دیوان سایر شعرا نیز آماده و به چاپ خواهد رسید.

 

وی در تشریح این دیوان گفت : این دیوان در ۵۴ صفحه و توسط انتشارات ئارۆ تهیه و روانه بازار گردیده است .

 

مرادی در پایان تصریح کرد : کتاب های جیبی دیوان اشعار شاعران تحفه ای است به علاقمندان تا بتوانند با کمترین هزینه اشعار شاعران مورد علاقه خویش را به دست آوردند در این مجموعه شاعرانی دیده می شوند که برا اولین با آثارشان در یک دیوان مستقل به چاپ خواهد رسید.

 

گفتنی است بانو جهان آرا از شاعران سرشناس شهرستان پاوه بودند که در سال ۱۲۷۲ در پاوه چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۲۸ دیده از جهان فروبست.