ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 05:27

۶۱ طرح در کمیته اشتغال پاوه تصویب شد

۶۱ طرح در کمیته اشتغال پاوه تصویب شد

به گزارش سلام پاوه:معاون فرماندار پاوه گفت: ۶۱ طرح با بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در کمیته اشتغال و سرمایه گزاری این شهرستان تصویب شد.     به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:سید نجیب میرانی روز سه شنبه در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گزاری افزود: این طرح ها در زمینه […]

به گزارش سلام پاوه:معاون فرماندار پاوه گفت: ۶۱ طرح با بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در کمیته اشتغال و سرمایه گزاری این شهرستان تصویب شد.

 

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:سید نجیب میرانی روز سه شنبه در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گزاری افزود: این طرح ها در زمینه کشاورزی ، صنعت و گردشگری است.

 

وی اظهار داشت: این طرحها شامل دامداری ، خدمات فنی ، کارگاه تولید پوشاک ، کارگاه صنایع چوب ، تجهیز باشگاههای ورزشی و توسعه و تجیهز اقامتگاه های بوم گردی است.

 

میرانی افزود: برای اجرای این طرحها که ۴۱ نفر اشتغالزایی به همراه دارند، مبلغ ۵۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.

 

معاون فرماندار پاوه تصریح کرد: تاکنون برای اجرای ۹۷ طرح بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که با اجرای این طرحها ۲۴۹ نفر مشغول بکار خواهند شد.

 

میرانی افزود: سهم شهرستان پاوه از تسهیلات ابلاغی استان ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال است که تاکنون ۱۴۲ طرح با ۴۲۴ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال و پیش بینی ۵۸۰ نفر اشتغالزایی پذیرش شده که از این تعداد ۱۳۸ طرح با ۴۲۶ میلیارد ریال اعتبار به بانک ارسال و ۹۸ طرح آن با ۱۴۳ میلیارد ریال اعتبار انعقاد قرارداد شده است.

 

شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.