ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 05:26

جایگاه نخست پاوه در آزمون کنکور ۹۷ در سطح استان

جایگاه نخست پاوه در آزمون کنکور ۹۷ در سطح استان

به گزارش سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه، از جایگاه نخست پاوه در آزمون کنکور ۱۳۹۷ در سطح استان کرمانشاه خبر داد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مختار برزگرفرد اظهار داشت: با کمال افتخار، اطلاعات دریافتی از سازمان سنجش آموزش کشور و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از کسب رتبه نخست کنکور ۹۷ در […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه، از جایگاه نخست پاوه در آزمون کنکور ۱۳۹۷ در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مختار برزگرفرد اظهار داشت: با کمال افتخار، اطلاعات دریافتی از سازمان سنجش آموزش کشور و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از کسب رتبه نخست کنکور ۹۷ در سطح استان توسط دانش آموزان مستعد و کوشای این دیار خبر می دهد، که گویای روح تفکر و تدبر حاکم بر این پروسه ی علمی و پژوهشی، و پشتیبانی حضرت دوست است که در ذره ذره از وجود این آینده داران طلایه دار سرزمین نور و روشنایی نفوذ کرده و خدای سبحان و صاحب قرآن بر هر لحظه از روزگار ما و کردار ما نظارت و هدایت دارد.

 

مختار برزگرفرد اضافه کرد؛ بار دیگر لطف خدای الرحمان شامل حال ما شد و سرود حدیث مسرت بخش درخشش غرورآفرین دانش آموزان دیار کریمان، مهد مردمان با اندیشه های شعور آفرین و سرزمین عالمان نامی اورامان به ثمر نشست و برگ زرین دیگری بر دفتر پر حجم و وزین افتخارات این دیار افزوده شد.

 

وی افزود؛ برگی زرین که تار و پود آن آغشته به عطر موهبت هایی است از سوی خداوند علیم که بی شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش از این بارقه حکمت بهره خواهد جست. فتح قله های بلند علم و دانش و کسب افتخارات بزرگ علمی از خصیصه ها و ویژگی های جوانان هوشمند و مستعد خطه عالم پرور اورامان است.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ ضمن عرض تبریک به دانش آموزان عزیز، همکاران تلاشگر و خستگی ناپذیر فرهنگی، اولیای ارجمند دانش آموزان و همکاران و عوامل اجرایی مدارس اضافه کرد؛ بر همه عیان است که به دست آوردن چنین جایگاه شایسته ای، درسایه تلاش، پشتکار و روح پژوهش و جستجوگری و زحمات معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش بدست آمده است.

 

وی در پایان؛ کسب این مقام و جایگاه ارزشمند را به محضر جامعه فرهنگیان پاوه، وارثان و  پیشکسوتان علم و معرفت، تبریک گفت، به امید آنکه قلب مهربان و رئوف باریتعالی راهنمای راه و گره گشای کارمان باشد.