ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 03:46

همت کم نظیر خیرین در تجهیز دبستان شهید قدوسی داریان/عکس

همت کم نظیر خیرین در تجهیز دبستان شهید قدوسی داریان/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه از همت کم نظیر خیرین در تجهیز دبستان شهید قدوسی داریان خبر داد.   مختار برزگردفرد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در جریان بازدید از مدرسه شهید قدوسی داریان با تقدیر از ایراندوست حمیدی، مدیر این دبستان که با تعامل و همدلی، زمینه ساز جذب مشارکت […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه از همت کم نظیر خیرین در تجهیز دبستان شهید قدوسی داریان خبر داد.

 

مختار برزگردفرد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در جریان بازدید از مدرسه شهید قدوسی داریان با تقدیر از ایراندوست حمیدی، مدیر این دبستان که با تعامل و همدلی، زمینه ساز جذب مشارکت های مردمی را فرآهم ساخته است، از همت والای ساکنان روستای داریان که حس مسئولیت پذیری اجتماعی خود را به بهترین شکل به ظهور رسانده اند، قدردانی نمود.

 

مختار برزگرفرد اضافه کرد؛ افزایش مشارکت مردم در آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و تربیتی را به همراه خواهد داشت.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ همراهی اولیا و مشارکت گسترده مردمی در شهرستان پاوه را نشانه بلوغ فرهنگی مردمان این دیار عنوان نمود و تداوم این همکاری ها را در سایه تعامل هرچه بیشتر اولیای دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش، در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت ضروری توصیف کرد.

 

گفتنی است؛ اهدای دو دستگاه فتوکپی و یک دستگاه سیستم رایانه به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال توسط آقای داریوش مرادی و همچنین هوشمند سازی کامل یک کلاس توسط آقایان دکتر اردلان حمیدی و محمد جمشیدی(کیکاوس) به ارزش ۳۰ میلیون ریال و تغذیه رایگان یک روز در هفته به صورت مستمر در طی سال تحصیلی توسط خانم پری عزیزی برای دانش آموزان دبستان شهید قدوسی روستای داریان از مهمترین فعالیت های اهالی نیکوکار و بلند طبع این روستا در سال تحصیلی جاری به شمار می رود.