ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 19:49

بهره برداری از چند طرح عمرانی روستای مرزی هانی گرمله بخش نوسود

بهره برداری از چند طرح عمرانی روستای مرزی هانی گرمله بخش نوسود

به گزارش سلام پاوه : بخشدار نوسود گفت : با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال چند طرح عمرانی در روستای مرزی هانه گرمله به بهره برداری رسید. سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با پیگیری های صورت گرفته طرحهای عمرانی فاضلاب کشی ( اتصال فاضلاب منازل به شبکه اصلی […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار نوسود گفت : با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال چند طرح عمرانی در روستای مرزی هانه گرمله به بهره برداری رسید.


سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با پیگیری های صورت گرفته طرحهای عمرانی فاضلاب کشی ( اتصال فاضلاب منازل به شبکه اصلی به طول ۱۵۰ متر ) ، احداث دیوار حائل ( با حجم ۵۰ مترمکعب ) ، بهسازی ، پله بندی و سنگ فرش معابر ( اجرا در ۵ کوچه از روستا به مساحت ۳۵۰ متر مربع ) و اجرای کانال عرضی به طول ۷ متر به منظور هدایت آبهای سطحی در روستای مرزی هانه گرمله به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مشارکت عمومی اهالی روستا در اجرای این طرحها گفت : از محل اعتبارات عمرانی دهیاری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال و با مشارکت جمعی از اهالی محترم روستای مرزی هانی گرمله و در راستای عمران و آبادانی هر چه بهتر و ارائه خدمات ارزنده و شایسته به اهالی روستا این طرحها در سالجاری به بهره برداری رسید.

روستای مرزی هانی گرمله در شمال غربی بخش نوسود از توابع شهرستان پاوه واقع شده است.