ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 18:39

بزرگداشت مراسم ۹ دی ماه در شهرستان پاوه برگزار شد

بزرگداشت مراسم ۹ دی ماه در شهرستان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم انقلابی شهرستان پاوه در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار شهرستان پاوه در سالن […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم انقلابی شهرستان پاوه در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار شهرستان پاوه در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به اهمیت وجود بصیرت، گفت: بصیرت یعنی تشخیص راه و درک سیاسی در کنار درک معنوی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی به عنوان پشتوانه‌های نظام و رهبری جامعه می‌باشد.

 

 ایده پور به قانون‌گریزی و عهدشکنی امریکاییان و به خصوص ترامپ اشاره کرد و گفت خروج از پیمان‌های بین‌المللی و حضور در کشورهای دیگر بدون اطلاع مسئولان آن کشورها را نمونه‌های عینی و مصداق بارز قانون گریزی و عهد شکنی آمریکا دانست و افزود: نهم دی میثاق ملت با ولایت و مقابله با قانون شکنی عنوان کرد. 

 

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه سیاست‌گذار و صحنه گردان اصلی تمامی فتنه‌ها در کشورمان را آمریکا دانست و گفت: سردمداران کاخ سفید فتنه‌ها را با هدف تأمین منافع شرکت‌های امریکایی طراحی می‌کنند نه برای دفاع از حقوق ملت‌ها.

 

 

سرهنگ  ارسلان سلطان‌قلی مهمترین نیاز امروز کشور ار وحدت و همدلی آحاد مردم وهمراهی با دولت ون ظام عنوان کرد و گفت: رمز تمام موفقیت‌های ملت ایران در چهل سال اخیر وحدت وهمدلی ملت وهمراهی با نظام بوده است.