ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:55

اجرای بیش از ۱۴ پروژه و طرح در بخش باینگان

اجرای بیش از ۱۴ پروژه و طرح در بخش باینگان

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان پروژه های مهم و شاخص اجرا شده و در حال اجرای این بخش را تشریح کرد. محمد ریوگار نصری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با توجه به اقدامات صورت گرفته بیش از ۱۴ پروژه و طرح در بخش باینگان اجرا و در حال بهره […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان پروژه های مهم و شاخص اجرا شده و در حال اجرای این بخش را تشریح کرد.

محمد ریوگار نصری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با توجه به اقدامات صورت گرفته بیش از ۱۴ پروژه و طرح در بخش باینگان اجرا و در حال بهره برداری است.

وی با اشاره به اعتبار ۴۶ میلیارد ریالی این بخش در سال ۹۶ گفت : در سال جاری نیز اعتباری در حدود ۴۷ میلیارد ریال برای اجرای و تکمیل پروژه های بخش باینگان در نظر گرفته شده است که با وقوع زلزله ۷٫۳ دهم ریشتری ۲۱ آبان ماه اعتباراتی در حدود ۴۳ میلیارد ریال ویژه زلزله به این بخش تخصیص داده شده است.

بخشدار باینگان با اشاره به طرحهای انجام شده و در حال اجرای این بخش گفت : ساماندهی سه راهی باینگان ، بهسازی و آسفالت جاده ۴ روستای این بخش ، بهسازی معابر شهرهای باینگان و بانه وره ، احداث مخزن و اجرای شبکه آب شرب روستاهای آریت و میرعبدلی ، تجهز چاه روستای لشکرگاه ، گاز رسانی و اجرای شبکه گاز دو شهر بانه وره و باینگان ، گاز رسانی و اجرای شبکه گاز ۵ روستای و انجام مطالعات گاز رسانی برای سایر روستاها ، تکمیل اجرای طرح هادی و باف با ارزش ۷ روستای این بخش از جمله طرحهای این بخش است که اجرایی شده و در حال اجرا است.

نصری سپس به احداث چهار مرکز فرهنگی ، پزشکی و علمی در شهر بانه وره اشاره کرد و گفت : با اعتبارات تخصیص داده شده از محل منابع استانی و ملی مدرسه ۶ کلاسه شهید خادمیان ، کتابخانه شهر بانه وره ، سالن ورزشی و مرکز بهداشت این شهر احداث شده است.

وی گفت : اعتبارات لازم جهت بهسازی زمین فوتبال شهر بانه وره نیز در نظر گرفته شده است که ان شاالله عملیات اجرای آن در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت .

بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر می باشد.

یک پاسخ برای “اجرای بیش از ۱۴ پروژه و طرح در بخش باینگان

  • همشهری در تاریخ دی 6, 1397 گفت:

    سلام علیکم جناب آقای نصری با تشکر از زحمات جنابعالی در خواست میشود وضع جاده باینگان ۲۰۰ متری از سه راهی باینگان شن زیادی در جادهموجود می باشد پیگیری نمایید