ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 18:26

کسب نشان طلای استعداد های برتر کشور توسط کونگ فو کاری از شهرستان پاوه/عکس

کسب نشان طلای استعداد های برتر کشور توسط کونگ فو کاری از شهرستان پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه از درخشش کونگ فو کار شهرستان پاوه در المپیاد استعداد های برتر کشور و کسب طلای این رقابت ها خبر داد.   هوشیار عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : مسابقات کشوری استعدادهای برتر کونگ فو با حضور ۳۱ استان‌کشور و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه از درخشش کونگ فو کار شهرستان پاوه در المپیاد استعداد های برتر کشور و کسب طلای این رقابت ها خبر داد.هوشیار عبدالله زاده

 

هوشیار عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : مسابقات کشوری استعدادهای برتر کونگ فو با حضور ۳۱ استان‌کشور و شرکت ۳۷۰ کونگ فو کار در روز جمعه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

 

وی افزود : در این مسابقات پارسا صمدی کونگ فو کار جوان پاوه در وزن ۵۸ کیلو گرم به عنوان‌ بازیکن تیم منتخب استان‌ کرمانشاه حضور یافت و با درخششی وصف ناشدنی که موجبات تحسین معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان ، فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی ایران و نماینده محترم اورامانات جناب دکتر شهاب نادری و هیات کونگ فو استان را در برداشت توانست با غلبه بر حریفانی از تهران‌ ، سیستان و بلوجستان ، کردستان،خراسان شمالی در دو راند فینالیست شود. و در بازی فینال نیز توانست در دو راند حریف اصفهانی خود را شکست دهد و برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان پاوه طلای المپیاد استعدادهای برتر کشور نصیب ورزشکاری از شهرستان پاوه شود.

 

عبدالله زاده با تمجید از این ورزشکار که موجب شد حاضران در مسابقات به تحسین از وی بپردازند گفت : به پاس این قهرمانی نماینده محترم جناب دکتر نادری پارسا صمدی و استاد سوران‌قمری را رسما” به ضیافت شام دعوت کرد و قول هدیه ای نفیس را به آنها داد و یک تخته تشک تاتامی که قبلا قول آن داده شده بود در همین هفته روز دوشنبه تحویل هیات کونگ فو پاوه داده می شود .

 

وی همچنین به پاس این موفقیت گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات کونگ فو استان نیز قول پرداخت هدیه را به این ورزشکار ارزنده شهرستان پاوه دادند.

 

رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه ضمن ابراز خوشحالی از این موفقیت و امیدواری به تداوم این درخشش ها گفت : لازم است این پیروزی غرور آفرین را به جامعه ورزشی استان و شهرستان ، خانواده این عزیز و مربی با اخلاق ایشان آقای سوران قمری و کونگ فو کاران شهرستان تبریک عرض مینمائیم . امید است از این قهرمان ارزنده به سبب این افتخار و تشویق دیگر جوانان به ورزش به نحو شایسته از سوی اداره وزرش و جوانان ، آموزش و پرورش و آموزشگاه تجلیل شود.

 

هوشیار عبدالله افزود :در اولین فرصت در مجموعه ورزشی شهید عبدالله زاده از پارسا صمدی و مربی شایسته وی استاد قمری تجلیل خواهد شد . امید است ادارات و  افرادی که مایل به تجلیل از این قهرمان هستند ما را همراهی نمایند. روز و زمان‌ مراسم متعاقبا” اعلام خواهد شد.

 

وی در پایان از رسانه های شهرستان پاوه به جهت پوشش خبری افتخارات کسب شده کونگ فو کاران تقدیر کرد و گفت : لازم می دانم از حمایتهای اداره ورزش و جوانان ، انجمن پشتیوان ، شورا و شهردار محترم پاوه ، انجمن ژیانه وه و و شخصیتهای محترم حقیقی که همواره حامی ما بودن و موجبات دلگرمی کونگ فو کاران را فراهم نمودن بی نهایت تشکر نمایم.

 

پارسا صمدی کونگ فو کار ارزنده شهرستان پاوه که صاحب نشان طلای استعدادهای برتر کشور شده است زیر نظر مربی و ستاره کونگ فوی پاوه سوران قمری به فعالیت پرداخته است .

 

سوران قمری  صاحب عنوان ۶ قهرمانی مسابقات فدراسیونی کونگ فوی کشور و عضو تیم ملی ایران است که لازم است مورد توجه مسئولان و بخصوص نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی قرار گیرید و برای تداوم موفقیت های وی و شاگردانش گام های موثری برداشته شود.

 

یک پاسخ برای “کسب نشان طلای استعداد های برتر کشور توسط کونگ فو کاری از شهرستان پاوه/عکس

  • حمید در تاریخ آذر 20, 1397 گفت:

    احسنت پارسای عزیز