ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:53

سقوط از سازه آبگیر نیروگاه سد داریان پاوه منجر به مرگ یک نفر شد/ عکس

سقوط از سازه آبگیر نیروگاه سد داریان پاوه منجر به مرگ یک نفر شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه گفت : براثر سقوط  از سازه آبگیر سد داریان در شهرستان پاوه یک جوان ۳۸ ساله جان خود را از دست داد. امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : صبح امروز در محل سازه نیروگاه سد داریان شهرستان پاوه متاسفانه یک […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه گفت : براثر سقوط  از سازه آبگیر سد داریان در شهرستان پاوه یک جوان ۳۸ ساله جان خود را از دست داد.

امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : صبح امروز در محل سازه نیروگاه سد داریان شهرستان پاوه متاسفانه یک جوان ۳۸ ساله به نام بهرام روز رخ اهل شهرستان ایذه در استان خوزستان در حین کار از ارتفاع ۱۵۰ متری سقوط میکند و منجر به مرگ وی می شود.سقوط از نیروگاه

 

وی افزود : دو تیم عملیاتی و واکنش سریع ۵ نفره از جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه سریعا به محل اعزام می شوند و با بستن کارگاه توانستند جنازه این جوان را از عمق بالا بکشند و به مراکز درمانی و پزشکی قانونی تحویل دهند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه همچنین گفت : در این عملیات امدادی مدیران سد و نیروگاه داریان و اکیپهای آتش نشانی و اورژانس و HSE پاوه نیز حضور داشتند.

 

گفتنی است سد داریان یک سد خاکی است که در فاصله ۲۵ کیلومتری شمال غرب شهر پاوه و ۱۵۰ کیلومتری کرمانشاه واقع شده است .

 

 

سقوط از نیروگاه

 

 

یک پاسخ برای “سقوط از سازه آبگیر نیروگاه سد داریان پاوه منجر به مرگ یک نفر شد/ عکس

  • ناشناس در تاریخ آبان 21, 1397 گفت:

    خوا عەفوەش بکەرۆ