ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:36

نشست شورای پدافند غیر عامل در پاوه برگزار شد

نشست شورای پدافند غیر عامل در پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:شست شورای پدافند غیرعامل با حضور جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان پاوه در فرمانداری این شهر برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست معاون فرمانداری شهرستان پاوه ضمن تبیین فلسفه پدافند غیرعامل ضرورت پیشگیری از آسیب پذیری و صدمات ناشی از عوامل و پدیدهای بالقوه و بالفعل […]

به گزارش سلام پاوه:شست شورای پدافند غیرعامل با حضور جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان پاوه در فرمانداری این شهر برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست معاون فرمانداری شهرستان پاوه ضمن تبیین فلسفه پدافند غیرعامل ضرورت پیشگیری از آسیب پذیری و صدمات ناشی از عوامل و پدیدهای بالقوه و بالفعل و آمادگی لازم در این راستا را موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی دانست.

 

میرانی افزود:همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان وکارشناسان کمیته‌های پنجگانه پدافند غیر عامل شهرستان باید با برنامه ریزی شیوه‌های مقابله با انواع تهدیدات را به روز کرده و توانایی مقابله با تهدید در هر حوزه‌ای را داشته باشند.

 

در ادامه این نشست مقرر گردید با توجه به اهمیت سیاست گزاری ونظارت بر امور پدافند غیرعامل هریک از دستگاههای عضو متناسب با نوع مأموریت سازمانی گزارش دقیق از عملکرد و فعالیتهای انجام گرفته را در راستای پدافند غیرعامل به ستاد اعلام نمایند.

 

همچنین مقرر شد اتاق اصناف در خصوص مشکلات محصولات تولیدی و افزایش نامتعارف قیمت محصولاتی که نیاز به ارز ندارند به فرمانداری ارائه نماید.