ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 20:47

تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت پاوه در همایش سال ۳۰/عکس

تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت پاوه در همایش سال ۳۰/عکس

به گزارش سلام پاوه:آیین تجلیل از بازنشستگان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه صبح روز یکشنبه ۶ آبان ماه ۹۷ با حضور مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه،مدیر،معاونان،کارشناسان در محل سالن امتحانات امام خمینی (ره)برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رحیمی مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه؛ با قدردانی از مختار برزگرفرد مدیر آموزش […]

به گزارش سلام پاوه:آیین تجلیل از بازنشستگان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه صبح روز یکشنبه ۶ آبان ماه ۹۷ با حضور مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه،مدیر،معاونان،کارشناسان در محل سالن امتحانات امام خمینی (ره)برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رحیمی مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه؛ با قدردانی از مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه برای پیگیری های مستمر امور مربوط به فرهنگیان بازنشسته، برگزاری این آیین را در راستای توجه ویژه ایشان به مقام شامخ بازنشستگان فرهنگی عنوان نمود و نمونه چنین همایشی در تکریم بازنشستگان را در دوران مسئولیت در صندوق بازنشستگی استان، منحصر به فرد و قابل تقدیر توصیف نمود.

 

وی ضمن ارائه ی آمار بازنشستگان شهرستان پاوه، با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های قابل استفاده بازنشستگان گفت؛با توجه به فراغت بیشتر در دوران بازنشستگی، این دوره از زندگی می تواند آغاز بسیاری از فعالیت هایی باشد که تاکنون مجال بروز و ظهور پیدا نکرده اند.

رحیمی در ادامه سخنان خود به فعالیت های صورت گرفته صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه در سال گذشته و برنامه های پیش رو پرداخت، و همگرایی و انسجام بازنشستگان در کانون های بازنشستگی را زمینه ساز دستیابی به مطالبات قانونی بازنشستگان و استفاده از تجربیات و توانایی های پیشکسوتان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی دانست.

مدیر آموزش و پرورش پاوه در بخشی از سخنان خود در تکریم بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه در سال ۱۳۹۷، فرهنگیان بازنشسته را دارای قدرت نفوذ و سرمایه عظیم اجتماعی دانست که حاصل سال های متمادی فعالیت در کلاس درس و تلاش و مجاهدت در مسیر رشد و تعالی جامعه است.

مختار برزگرفرد دوران بازنشستگی را زمانی برای تجدید نظر انسان ها و احیای علاقه مندی ها و خواست های مغفول مانده دانست و آفرینش، ابداع و بروز خلاقیت در انسان را با توجه به تجربه و دانش اندوخته شده سالیان عمر، در این دوران براحتی قابل دسترسی خواند. وی همچنین دوره بازنشستگی را مهمترین فرصت برای تفریح سالم به ویژه ورزش و توجه به شادابی و سلامت جسمی و روانی عنوان نمود و از این دوران به عنوان بهترین دوره برای جدال و چالش میان ذهن و عقل و بروز ایده های ناب نام برد، که نتیجه این تکاپو و فعالیتهای فردی و گروهی بازنشستگان، دوری از رخوت و ناامیدی است.

در ادامه، محمود اللهیاری، مومن نوری و عادل رحیمی به نمایندگی از فرهنگیان بازنشسته به بیان خاطراتی از دوران ۳۰ ساله خدمت خود در کلاسهای درس پرداختند.

در پایان این همایش باشکوه؛ با تقدیم احکام بازنشستگی و اهدای لوح سپاس، از همکاران بازنشسته سال ۱۳۹۷ قدردانی به عمل آمد.

2 پاسخ برای “تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت پاوه در همایش سال ۳۰/عکس

  • بازنشسته در تاریخ آبان 9, 1397 گفت:

    مراسم جالب و در شان پیشکسوتان و در واقع بدیع و نو بود که از دست اندرکاران تقدیر بعمل می اید

  • کیا در تاریخ آبان 7, 1397 گفت:

    نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم.
    نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم ،
    معلمی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان ، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید
    ممنون بابت همه تلاش ها و محبت هایتان.

    دیروز می‌گفتم :

    مشق‌هایم را خط بزن … مرا مزن

    روی تخته خط بکش … گوشم را مکش

    مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن

    هر چه تکلیف می‌خواهی بگیر … امتحان سخت مگیر

    اما اکنون ..

    مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

    مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان.

    یادش بخیر