ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 14:14

شورای دانش آموزی نماد مشارکت عملی و حضور در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است/عکس

شورای دانش آموزی نماد مشارکت عملی و حضور در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است/عکس

به گزارش سلام پاوه:انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس منطقه نوسود و به صورت نمادین در دبیرستان کوثر نوسود و متوسطه اول شهید حاجی با حضور مسئولین برگزار شد.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود،شورای دانش آموزی نماد مشارکت عملی،تقویت حس مسئولیت پذیری و حضور در عرصه […]

به گزارش سلام پاوه:انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس منطقه نوسود و به صورت نمادین در دبیرستان کوثر نوسود و متوسطه اول شهید حاجی با حضور مسئولین برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود،شورای دانش آموزی نماد مشارکت عملی،تقویت حس مسئولیت پذیری و حضور در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است.

 

منصور وهابی با اشاره به مسئولیت های دانش آموزان در کمیته های کاری بعد از انتخابات ظهور و شکوفا نمودن استعداد های بالقوه دانش آموزان و تقویت روحیه انتقاد پذیری و مشارکت جویی در امور مدرسه را از دست آورد های مشارکت در این خصوص بر شمرد.

 

وی در ادامه تسهیل در حسن اجرای برنامه های آموزشی ، پرورشی و امور اجرایی مدارس از طریق واگذاری مسئولیت به آنان و زمینه سازی برای آموزش و ارتقاء سطح فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان برای حضور بهتر در عرصه های اجتماعی را از اهداف دیگر شورای دانش آموزی دانست.