ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 19:08

دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: ما دفاع از انقلاب اسلامی ایران را وظیفه دینی و ملی خود می دانیم و با تمام توان در این راه گام بر می داریم. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : ملاقادر قادری روز چهارشنبه در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: ما دفاع از انقلاب اسلامی ایران را وظیفه دینی و ملی خود می دانیم و با تمام توان در این راه گام بر می داریم.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : ملاقادر قادری روز چهارشنبه در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دفاع از اسلام و انقلاب وظیفه ملی تمام ایرانیان است و همه ما باید فارغ از گرایش های مختلف آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم، افزود: یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب مقایسه قبل و بعد از انقلاب با یکدیگر است.

 

امام جمعه پاوه ، با بیان اینکه ایران اسلامی با گذشت ۴۰ سال از عمر خود در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: اقتدار ایران اسلامی بدون هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب محقق نمی شد.

 

قادری با اشاره به اینکه ایران اسلامی با تهدیدهای مختلفی رو به رو است، عنوان کرد: باید به خوبی در مقابل تهدیدهای دشمن ایستادگی کنیم و راه نفوذ را بر آنها ببندیم.

 

وی بر اهمیت معرفی دستاوردهای انقلاب با نسل جوان اظهار داشت: ما با نسلی رو به رو هستیم که با گذشته آشنایی ندارند و از این رو باید بهترین راه را برای آشنایی آنها با آرمان های انقلاب بر گزینیم.

 

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه مسئولیت هماهنگی امور مربوط به جشن بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب در شهرستان ها به ائمه جمعه واگذار شده است، گفت: ائمه جمعه برای برعهده گرفتن مسئولیت در شهرستان ها امکانات ندارند، به همین دلیل من این مسئولیت را بر عهده نمی گیرم.

 

 

۲۷۳ دانش آموز پاوه ای به مناطق عملیاتی اعزام شدند

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه ، از اعزام ۲۷۳ دانش آموز دختر بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

 

سرهنگ ارسلان سلطانقلی روز پنجشنبه به ایرنا افزود: این دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مدت ۲ روزه از مناطق عملیاتی قصرشیرین ، بازی دراز و تنگه مرصاد بازدید خواهند کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است.

 

سرهنگ سلطانقلی ، پاسداشت ارزش ها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی در جامعه را از اولویت های اساسی دانست و گفت: برای تحقق این مهم باید در تداوم برگزاری اردوی راهیان نور که تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تلاش کنیم.

 

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را یک ضرورت دانست و گفت: در این زمینه همگان باید اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کنیم.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و برای پیروزی، تثیبت و تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ۶۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

2 پاسخ برای “دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

  • شهروند در تاریخ مهر 26, 1397 گفت:

    سلام. چرا در این خبر نوشتین امام جمعه اهل تسنن پاوه. زمانی باید این رو نوشت که این شهر امام جمعه اهل تشیع هم داشته باشه که نداره. لطفا اصلاح کنید.

    • فرهاد صالحي در تاریخ مهر 26, 1397 گفت:

      با سلام ممنون از نکته نظر خوب شما اگر دقت کرده باشید این خبر به نقل از ایرنا می باشد و خبری است که در کرمانشاه اتفاق افتاده است و بهمین خاطر خبرنگار حاضر در آن نشست ان را اینگونه نوشته است اما با این وجود ما خبر را به احترام نقد شما اصلاح کردیم