ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 19:14

نارضایتی از عملکرد شهردار پاوه منجر به طرح سوال از وی شد

نارضایتی از عملکرد شهردار پاوه منجر به طرح سوال از وی شد

به گزارش سلام پاوه : نارضایتی از عملکرد شهردار پاوه منجر به طرح سوال از وی در نشست امروز شورای اسلامی شهر پاوه شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر پاوه نسبت به تعهد خود به مردم ، مسائل شهر و شهرداری را مهم دانسته و در خصوص عملکرد شهردار […]

به گزارش سلام پاوه : نارضایتی از عملکرد شهردار پاوه منجر به طرح سوال از وی در نشست امروز شورای اسلامی شهر پاوه شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر پاوه نسبت به تعهد خود به مردم ، مسائل شهر و شهرداری را مهم دانسته و در خصوص عملکرد شهردار پاوه که با یک مصوبه جنجالی عنواندار این سمت شد امروز از وی سوال می پرسند.

طرح سوال از شهردار پاوه که تخصص لازم را در مدیریت شهری ندارد و عملکرد وی با انتقادات بسیاری از شهروندان که هر روزه در کانال های تلگرامی منتشر می شود باعث نارضایتی شورا از عملکرد شهردار شده است. هرچند با سوال دو نفر از اعضای شورای شهر آغاز شده است اما این را نیز باید گفت که با یک نفر نیز می توان طرح سوال را از وی انجام داد. اما براساس شنیده ها عملکرد شهردار پاوه با ناراضایتی اکثریت اعضای شورا روبرو شده است و بنظر می رسد شهردار پاوه که در دور چهارم انتخاب شد و با فشارهای خاصی در آغاز دور پنجم ابقا شد با چالش جدی روبرو شده است .

گفتنی است شهردار پاوه که در فراخوان شورا در تیر ماه ۱۳۹۶ ( http://www.salampaveh.ir/60899 )برای انتخاب شهردار حتی مدارک خود را در زمان مقرر و براساس فراخوان ارائه نداده بود و جزء افراد فراخوان مذکور و فاقد شرایط لازم بود با جریانات خاصی با بی توجهی تنی چند از اعضای شورا به فراخوان خود و پا گذاشتن بر مهندسان متخصص این دیار در یک مصوبه جنجالی به عنوان شهردار پاوه انتخاب شد و این موضوع باعث شکاف و اختلاف شدید و دو دستگی بین ۵ عضو شورای شهر شد (۳ به ۲). که هر روز نیز بر شدت این اختلاف افزوده شده است و در انتخاب هیئت رئیسه و کمسیون های شورا بوضوح این اختلاف مشهود است . بر همین اساس ظهر امروز نشستی با موضوع طرح سوال از وی برگزار خواهد شد. و باید منتظر ماند تا سرانجام کار را دید.