ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 15:41

زنگ مقاومت و ایثار در مدارس منطقه نوسود نواخته شد/تصاویر

زنگ مقاومت و ایثار در مدارس منطقه نوسود نواخته شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:مراسم بازگشایی مدارس در تمامی مدارس سطح منطقه و بصورت نمادین در دبستان سمیه نودشه با حضور امام جمعه شهر نودشه بخشدار،شهردار و اعضای شورای اسلامی،فرماندهان بسیج سپاه نوسود و نودشه،فرمانده نیروی انتظامی نودشه،مسئولین ادارات،فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا مبارکشاهی امام جمعه نودشه ضمن تبریک […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم بازگشایی مدارس در تمامی مدارس سطح منطقه و بصورت نمادین در دبستان سمیه نودشه با حضور امام جمعه شهر نودشه بخشدار،شهردار و اعضای شورای اسلامی،فرماندهان بسیج سپاه نوسود و نودشه،فرمانده نیروی انتظامی نودشه،مسئولین ادارات،فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا مبارکشاهی امام جمعه نودشه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس این هفته را هفته اقتدار و عزت ملت ایران دانست و تقارن آن را با بهار تعلیم و تربیت مبارک و میمون عنوان کرد.

امام جمعه نودشه ملت ایران را ملتی آگاه و و فادار به نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت این ملت برای این انقلاب و دستاور های آن هزاران خون را اهداء نموده اند،لذا در هیچ شرایطی اجازه نخواهند داد دشمنان به یک وجب خاک این کشور چشم طمع داشته باشند و نقشه های شوم آنان هیچ گاه این ملت را مأیوس و ناامید نخواهد کرد.

ماموستا مبارکشاهی در ادامه با استناد به آیات قرآنی و احادیث نبوی انسان را موجودی شایسته تکریم دانست و علم و دانش را ابزاری مهم برای تکریم بشریت عنوان کرد.

ماموستا مبارکشاهی رسالت عالمان دینی و فرهنگیان را خطیر برشمرد و از آنان خواست هرچه آنچه را که در توان دارند در خدمت به جامعه قصور نکنند و در جهت مبارزه با کجرویها و اصلاح امور سعی و اهتمام لازم را با شیوه مناسب داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم وتربیت و تبریک به مناسبت قبولی تعداد زیادی از دانش آموزان منطقه در کنکور سراسری با اشاره به وقایع هشت سال دفاع مقدس،آرامش و امین امروز را مدیون رشادت ها،ایثارگری ها و دلاوریهای شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست.

منصور وهابی در ادامه افزود:اول مهر گر چه از لحاظ طبیعت پائیز طبیعت است اما از لحاظ شروع فعالیت رسمی مدارس و یاد گیری علم و دانش بهار اندیشه و خرد ورزی و دانایی است.

در ادامه وهابی خطاب به دانش آموزان گفت، امروز شما عزیزان آینده سازان ایران اسلامی باید قدر خود را بدانید و به فکر آینده خودتان ، خانواده ، جامعه و مملکت باشید چرا که آینده این کشور با علم و دانش شما ،کار و کوشش و تلاش و مهارت شما ساخته خواهد شد.

وی در ادامه افزود:شما در آینده مدیران و مسئولین این جامعه اید ، کار آفرین و صنعت کار این کشورید و انشا اله کشور به دست شما عزیزان همچنان در مسیر تعالی و پیشرفت قرار خواهد گرفت .

وهابی در ادامه خطاب به معلمین خواستار تقویت کار گروهی و توسعه وترویج فرهنگ مطالعه و عادت دادن دانش آموزان به مطالعه روزانه و ایجاد فضای شادابی و نشاط در مدارس و ایجاد امید و سر زندگی در بین دانش آموزان توصیه و تاکید کرد .

نواختن زنگ ایثار و مقاومت توسط مصطفی زاده بخشدار نوسود ، اجرای سرود،دکلمه توسط دانش آموزان و اهداء هدایایی به آنان،عبور دانش آموزان از زیر دروازه قرآن،پذیرایی از برنامه های دیگر این جشن با شکوه بود.شایان ذکر است بعد ازمراسم بازگشایی جلسه شورای آموزش و پرورش در دفتر دبستان سمیه برگزار گردید.