ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:20

به راحتی نمی توانم مدیران را جابجا کنم

به راحتی نمی توانم مدیران را جابجا کنم

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: به راحتی نمی‌توانم یک مدیر را جابجا کنم زیرا از وزیر گرفته تا بسیاری از نهادها در انتصاب مدیران کرمانشاه دخالت می کنند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در جلسه معارفه هدایت حاتمی به عنوان معاون هماهنگی امور […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: به راحتی نمی‌توانم یک مدیر را جابجا کنم زیرا از وزیر گرفته تا بسیاری از نهادها در انتصاب مدیران کرمانشاه دخالت می کنند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در جلسه معارفه هدایت حاتمی به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار داشت: برخی افرادی را برای حضور در پست های مدیریتی معرفی می کنند که کارآیی چندانی ندارند و مورد حمایت گروه های مختلف هستند، اما نمی توانیم این افراد را بپذیریم.

بازوند تاکید کرد: گاهی برخی افراد که دنبال پست هستند و به آنها پست نمی دهند علیه ما حاشیه سازی می کنند.

وی با بیان اینکه ما با نمایندگان مشکلی نداریم، گفت: اگر قرار باشد با نمایندگان دعوا کنیم چیزی نصیب مردم نمی شود و مشکلات همچنان باقی خواهد ماند.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: از برخی مدیران استانی گلایه داریم به دلیل اینکه ریسک‌ پذیر نیستند و دنبال افراد کارآمد برای جایگزین کردن آنها هستیم.

بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود بیکاری را مشکل جدی کرمانشاه دانست و یادآور شد: هیچ شغلی با سخنرانی در استان ایجاد نمی شود و نیاز به سرمایه گذاری دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید موانع سرمایه گذاری در استان کرمانشاه برداشته شود، ادامه داد: بزرگترین مشکلات و موانع سرمایه گذاری در دل ساختار اداری است که به راحتی جذب سرمایه گذاری را قبول نمی کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: موانع اداری که ۸۰ درصد آنها در دل مجموعه های دولتی است، در استان کرمانشاه نسبت به دیگر استان های کشور بدتر هستند.

بازوند با یادآوری اینکه شاخص های بهبود کسب و کار استان کرمانشاه سال ۹۶ در رتبه ۳۱ قرار داشت، گفت: استان هایی که نمره بیکاری تک‌ رقمی دارند سرمایه گذاران بیشتری نسبت به دیگر استان ها دارند.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری ۲۲ درصد می تواند یادآور یک بحران باشد، گفت: مدیران تا زمانی که ریسک پذیر نباشند نمی توانند در راستای کاهش نرخ بیکاری استان کرمانشاه گامی بر دارند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در سه ماه اول سال جاری بحث سرمایه گذاری خارجی در دستور کار قرار گرفت و برای این عرصه اقدام هایی انجام می شود؛ همچنین در این مدت توانستیم مبالغ قابل توجهی از صندوق توسعه ملی جذب کنیم.

بازوند با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت های مطلوبی در زمینه خدمات دارد که باید به خوبی به آن پرداخته شود، گفت: سازمان میراث فرهنگی باید پرچم دار سرمایه گذاری در بحث خدمات باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت گردشگری باید فرودگاه را توسعه دهیم، اظهار داشت: اکنون حدود ۹۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه کرمانشاه در حال سرمایه گذاری است.

استاندار کرمانشاه افزود: باند دوم فرودگاه کرمانشاه احداث می شود که علاوه بر کاربردهای پدافندغیرعامل شرایطی را ایجاد می کند که باندهای این فرودگاه همیشه آماده خدماتدهی باشند.

بازوند عنوان کرد: پروژه های نیمه کاره ای در کرمانشاه داریم که به نماد رکود در استان تبدیل شده اند.

وی مصوبات ابلاغی سران سه قوه در حوزه اقتصادی را اقدام خوبی برای پایان دادن پروژه های نیمه کاره دانست و گفت: پروژه های بزرگی همچون راه سازی ها که بیش از هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارند، امکان واگذاری به بخش خصوصی را دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد که در سالگرد زلزله همایشی را تحت عنوان فرصت های سرمایه گذاری در تهران برگزار خواهیم کرد.