ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 23:37

کشف و ضبط ۱۷رشته تور ماهیگیری غیر مجاز در دریاچه سد هیروی پاوه

کشف و ضبط ۱۷رشته تور ماهیگیری غیر مجاز در دریاچه سد هیروی پاوه

به گزارش سلام پاوه : معاون محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط ۱۷ رشته تور ماهیگیری غیر مجاز در دریاچه سد هیروی شهرستان پاوه خبر داد. ابراهیم الهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه صبح روز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۳۹۷ در حین گشت […]

به گزارش سلام پاوه : معاون محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط ۱۷ رشته تور ماهیگیری غیر مجاز در دریاچه سد هیروی شهرستان پاوه خبر داد.

ابراهیم الهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه صبح روز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۳۹۷ در حین گشت و کنترل در دریاچه سد هیروی و رودخانه سیروان تعداد ۱۷ رشته تور ماهیگیری غیر مجاز از نوع دامی و سالیک را کشف و ضبط کردند.تور ماهیگیری ، محیط زیست

 

وی افزود : ۱۷ رشته تور صید ماهی که از صیادان متخلف کشف و ضبط ش ده بود معدوم گردید.

 

الهی تشریح کرد : بر اساس ماده ۱۰ و ۱۲ قانون شکار و صید افرادی که بصورت غیر مجاز اقدام به صید هر گونه ماهی در دریاچه و رودخانه نمایند ضمن معرفی به مقامات قضایی شهرستان مشمول جریمه ضرر و زبان وارده و حبس ناشی از صید غیر مجاز خواهند شد.

 

لازم به ذکر است استفاده از تور دامی و انتظاری بصورت کامل غیر مجاز بوده و صیادانی که مایل به ماهیگیری از نوع تور سالیک و قلاب می باشند نسبت به اخذ پروانه صید از ادارات حفاظت محیط زیست استان اقدام نمایند.