ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 07:06

رشد ۲۰ درصدی قبولی های کنکور امسال شهرستان پاوه

رشد ۲۰ درصدی قبولی های کنکور امسال شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیرآموزش وپرورش پاوه گفت میزان رشد قبولی شرکت کنندگان در کنکور سراسری امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد را نشان میدهد. مختار برزگردفر در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: امسال رتبه های متوازنی را در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی،ریاضی وفنی،علوم انسانی،زبانهای خارجه وهنر کسب کرده ایم […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرآموزش وپرورش پاوه گفت میزان رشد قبولی شرکت کنندگان در کنکور سراسری امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد را نشان میدهد.

مختار برزگردفر در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: امسال رتبه های متوازنی را در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی،ریاضی وفنی،علوم انسانی،زبانهای خارجه وهنر کسب کرده ایم که شامل ۲۲ رتبه زیر یکهزار است .

 

وی افزود: بهترین رتبه شهرستان ۲۲ متعلق به خانم فاطمه بهشتی زاده در علوم تجربی بوده است .

 

مدیرآموزش وپرورش پاوه با قدردانی از تمام زحمت کشان عرصه علمی،اعم از دبیران،کادر اداری واولیای دانش آموزان گفت این موفقیت مرهون تلاش،همکاری وتعامل این افراد و گروهها بوده است .

 

برزگردفر به متمایز بودن قبولی های امسال کنکور شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت این قبولی ها نسبت به سال گذشته تفاوت عمده دارد و آن اینکه در تمام گروههای آزمایشی رتبه زیر یکهزار داریم که این یک نوع توسعه متوازن است.

 

وی به تفاوت دیگر کنکور امسال اشاره کرد وگفت امسال نه زلزله مهیب آبان سال گذشته ونه تهاجم فرهنگی وتحریم دشمنان هیچیک نتوانستند کمترین خللی در روحیه عزم واراده دانش آموزان این دیار وارد کنند .

 

برزگرد فر افزود: در یک کلام جوانان مرزنشین پاوه ای اینبار در عرصه علمی هم مرزها را درنوردیدند.

 

گفتنی است در ادامه مصاحبه کوتاه پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه را با خانم فاطمه بهشتی زاده که موفق به کسب رتبه ۲۲ کنکور سراسری در رشته علوم تجربی منتشر می شود.