ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44

چکیده ای از اهم اولویتهای کاری شهرداری پاوه

چکیده ای از اهم اولویتهای کاری شهرداری پاوه

به گزارش سلام پاوه : سلام خسروی اولویتهای کاری شهرداری پاوه در دستور کار قرار گرفته است و روند روبه رشدی را طی می کند به گزارش سلام پاوه :سلام خسروی با بیان اینکه شهرداری پاوه با اولویت بندی کارهای خود روند روبه رشدی را طی می کند به خبرنگار سلام پاوه چکیده ای از […]

به گزارش سلام پاوه : سلام خسروی اولویتهای کاری شهرداری پاوه در دستور کار قرار گرفته است و روند روبه رشدی را طی می کند

به گزارش سلام پاوه :سلام خسروی با بیان اینکه شهرداری پاوه با اولویت بندی کارهای خود روند روبه رشدی را طی می کند به خبرنگار سلام پاوه چکیده ای از سلام خسرویاولویتهای خود را به شرح ذیل بیان نمودند

اولویت های کاری :

۱-رفع مشکل ترافیک ،بازگشایی معابر جیدی میدان مولوی و سراب هولی و ادامه خیابان شاهو
۲-اصلاح هندسی سه راهی بیمارستان- سه راهی سراب هولی سه راهی فرهنگیان-چهار راه ارشاد اسلامی
۳- مرمت جداول و همسان سازی پیاده روهای میدان مولوی به میدان شهداءو میدان فلسطین
۴-سازماندهی محلات شهری  و انتخاب نماینده هر محله جهت ارتباط با شهرداری،برگزاری جلسات ماهیانه با معتمدین محلات.
۵-رفع سد معبرو آزاد سازی پیاده روها
۶-تعیین تکلیف غرفه های بازارچه مرزی و دکه های فلزی ترمینال قدیم
۷-استاندارد سازی و رنگ آمیزی سرعت گیر های سطح شهر
۸-پله بندی و لکه گیری و آسفالت معابر،کوچه ها و خیابانهای سطح شهر
۹-احداث پارک جنگلی در ارتفاعات بالا دست شهر
۱۰-نصب پرچم بزرگ در پارک شهید کاظمی

شایان ذکر است آنچه که در شهرداری پاوه واضح و ملموس است نظم و دیسیپلین ، تکریم ارباب رجوع ، دقت و برنامه ریزی ، توجه به مقولهای فرهنگی و زیست محیطی ،توجه به گسترش فضای سبز،برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر قانونی ، توجه به حفظ بافت  منحصر به فرد شهر ی ، استفاده از مشاوره های کارشناسانه در امور مختلف شهری ، ارتباط مناسب و سازنده با اصحاب رسانه ، وجود صمیمت در بین پرسنل و بخصوص اعضای شورای اسلامی شهر پاوه ، قطع کردن دستهای سودجویان در شهرداری ، تکریم کارگران زحمت کش شهرداری ، انتقاد پذیری ، استفاده از تایم های مختلف شبانه روز برای رفع مشکلات شهری و شهروندان و… را می توان ناشی از مدیریت توانمند آقای خسروی دانست که تا به امروز در این زمینه ها  موفق عمل کرده است  اما بسیاری از امور شهر و شهرداری نیازمند زمان و همکاری همه جانبه شهروندان و مسئولین ذی ربط می باشد که امیدواریم با مدیریت منظم و شفاف و صادقانه آقای خسروی در گذر زمان عملا منجر به بوجود امدن شهری ایده آل برای شهروندان شود.

ناگفته نماند فعالیت چشمگیر و قابل توجه کمسیون ها مختلف شورای اسلامی  از جمله کمسیون فرهنگی و تعامل سازنده با قشرهای مختلف جامعه فرهنگی و دیگر کمسیونها  روندی روبه رشد را برای شهرداری و شهر پاوه را باید پیش بینی کرد .

 

6 پاسخ برای “چکیده ای از اهم اولویتهای کاری شهرداری پاوه

  • سید عبید فخرالدینی در تاریخ خرداد 30, 1393 گفت:

    با سلام و تشکر از زحمات شهردار محترم و اعضای شورای شهر
    فعالیتهای شهرداری در ماههای اخیر را از جهاتی مناسب و قابل تقدیر ارزیابی می کنیم اما لازم می دانم در موردی که بنده تخصصش را دارم به اظهار نظر بپردازم؛ بارها در مورد وضعیت تولید، نگه داری، حمل و دفع زباله در پاوه هشدار داده و برنامه ها و پیشنهادات کاربردی را ارائه داده ایم و پیش از هرچیز از مسئولین خواسته ایم نسبت به تهیه طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان اقدام نمایند تا با شناختی جامع و علمی وضعیت پسماندها را مورد بررسی قرار داد. اما متاسفانه با توجه به وجود دیدگاههای سنتی و غیر علمی در میان دست اندرکاران هیچ گونه تلاشی در این راستا صورت نمی گیرد و همچنان با روال دهه های گذشته با این مقوله رفتار می شود.
    حال گلایه ای که از شهرداری داریم این است که چرا تهیه طرح جامع مدیریت پسماند و یا حداقل بهبود وضعیت سیستم مدیریت پسماند پاوه یا فرهنگ سازی مستمر را جزء اهم فعالیتها و برنامه های آتی خود به حساب نیاورده اند؟ آیا نصب پرچم چند ده متری مهم است یا توجه ویژه به این مقوله بحران ساز؟
    بنابر این از شهرداری می خواهیم با توجه به چالشهای پیش آمده در بخش مدیریت پسماند، با نگرشی نو به این موضوع پرداخته و با رجوع به قانون ودر نظر گرفتن اصول علمی و محیط زیستی، برنامه و طرحهای جامعی را اجرا نمایند.

  • محمدفاضل ضیایی در تاریخ خرداد 28, 1393 گفت:

    با سلام
    با ارزوی موفقیت کلیه عزیزان در شهرداری و دیگر ارگانها در جهت خدمت به خلق که ان شاءالله رضایت خالق را نیز به دنبال خواهد داشت.
    اجرای کلیه مواردی که در متن اشاره گردید مطمئناً مفید و پرفایده خواهد بود اما نکته ای که به نظر می رسد این است که تمامی این موارد و موارد دیگر از این دست می تواند در طرح های فرادستی (از جمله طرح جامع) مطرح، بررسی، برنامه ریزی و تایید گردند و سپس با اولویت بندی براساس میزان بودجه مورد نیاز به مرحله اجرا درآیند.

  • شهروند در تاریخ خرداد 28, 1393 گفت:

    آقای شهردار حرفاتون والویتاتون متین ولی بزرگوار طرح هاتون رو اگه میخواین مشکلی نداشته باشه فوری شرو کنین یک ماه از فصل بدون بارندگی رفت طرحهاتون تا پاییز تموم نمیشه بعد کلی مشکل واستون درست میشه یکم سرعت هم چاشنی کار بکنید جاده میدان سراب که فقط1لودر میخواد زمین حاضره(جایی که زمین حاضره زود بکشین یکی بزن زیرش قضیه جاده فرهنگیان پیش میاد وپیام نور) پیاده رو هارم که جدولهارو کندین 1 جدول اینور درست شده برین نگاه کنید با1پیمانکار کار نکنید 4تا5تا قرارداد ببندید زود تموم کنن هرکدوم یه تیکه نه 1پیمانکار برای همه قسمتا اینجوری نمیرسه

  • حیدر غلامی در تاریخ خرداد 28, 1393 گفت:

    از خداوند منان خواهانم که تمامی مسئو لین دیار محروممان ( به خصوص شهرداری ) با اخلاص و داشتن طرح و برنامه در خدمت به مردم و شهرمان بیش از پیش موفق باشند. ضمن تشکر و آرزوی اجرای مهندسی و کارشناسانه ی موارد مذکور،( که هر کدام به نوبه ی خود در راستای حل مشکلات یا زیبا سازی شهر و … دارای دلایل توجیهی هستند ) ، لطف کنید در رابطه با دلایل توجیهی نصب پرچم بزرگ در پارک شهید کاظمی ( کویمه کال) ، خود پرچم و ضرورت نصب آن توضیحاتی بفرمایید.

  • شیرکوه در تاریخ خرداد 28, 1393 گفت:

    9-احداث پارک جنگلی در ارتفاعات بالا دست شهر: امیدوارم دوباره عزم کاشت کاج و سرو نداشته باشید که هم هزینه بر هست و هم احتمال موفقیتش بسیار کمه
    ۱۰-نصب پرچم بزرگ در پارک شهید کاظمی: من که واقعا درک نمیکنم فایده این کار رو که در کویمه کال پرچم نصب بشه

  • پاوه ای در تاریخ خرداد 27, 1393 گفت:

    ایسه په نش ماچا شهرداری اینیچ جه سایه مدیریت کاک سلام خسروی