ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 20:35

فرماندار پاوه:مهمترین ظرفیت توسعه نودشه قابلیتهای گردشگری آن است

فرماندار پاوه:مهمترین ظرفیت توسعه نودشه قابلیتهای گردشگری آن است

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا: فرماندار پاوه، مهمترین ظرفیت توسعه شهر مرزی نودشه را توسعه قابلیت های بی نظیر گردشگری آن دانست. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات نودشه افزود: امروز توسعه گردشگری به عنوان یک صنعت، […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا: فرماندار پاوه، مهمترین ظرفیت توسعه شهر مرزی نودشه را توسعه قابلیت های بی نظیر گردشگری آن دانست.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات نودشه افزود: امروز توسعه گردشگری به عنوان یک فرماندارصنعت، نقش بسزایی در توسعه همه جانبه جوامع و رشد و توسعه اقتصاد، تجارت و معیشت مردم دارد.

وی اظهار کرد: باید با احیای صنعت گردشگری در نودشه که قابلیتهای بی نظیر و فراوانی در این ارتباط دارد، زمینه رشد اقتصادی و توسعه و درآمد پایدار را برای مردم این دیار فراهم کرد.

وی با بیان اینکه نودشه مرکز صنایع دستی اورامانات است، خواستار توجه جدی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نودشه شد.

ایده پور همچنین با اشاره به اینکه نودشه در مسیر جاده پاوه به مریوان و محل ارتباط استان های کرمانشاه و کردستان است، افزود: باید اداره راه و شهر سازی در راستای بهسازی و توسعه راههای ارتباطی این مسیر اهتمام جدی داشته باشد.

در ادامه این نشست مسوولان محلی مسائل و مشکلات شهر مرزی نودشه را بیان کردند که پیگیری آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه به منظور هدایت فاضلاب های روباز پایین دست باغات، رفع مشکلات طرح انتقال آب شرب شهر از چشمه بل، بازنگری طرح جامع شهر و گاز رسانی به نودشه از مهمترین مشکلات و خواسته های آنها بود.

شهر نودشه با چهار هزار نفر جمعیت از مناطق زیبای گردشگری استان کرمانشاه محسوب می شود.