ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 15:11

نشستی در خصوص مسائل و مشکلات روستاهای بخش نوسود برگزار شد

نشستی در خصوص مسائل و مشکلات روستاهای بخش نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش نوسود به ریاست بخشدار و با حضور جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان، بخش و دهیاران و شوراهای اسلامی منطقه نوسود در محل بخشداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بخشدار نوسود ضمن تقدیر از حضور مدعوین،در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه و […]

به گزارش سلام پاوه:جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش نوسود به ریاست بخشدار و با حضور جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان، بخش و دهیاران و شوراهای اسلامی منطقه نوسود در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بخشدار نوسود ضمن تقدیر از حضور مدعوین،در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه و به منظور بررسی راههای ممکن و منطقی با احصاء مسائل و مشکلات روستاهای تابعه و فراخور هر روستا اهداف جلسه را تشریح نمود.

سعدی مطفی زاده در ادامه تنها راه حل مسائل و مشکلات روستاها را در گرو همدلی و همکاری مسئولین و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها دانست.

وی تاکید کرد دستگاه های اجرایی موظفند ظرف مدت یک ماه از پیگیرهای انجام شده در جهت حل مشکلات روستاها گزارشی تهیه نموده و جهت رفع موانع احتمالی با بخشداری هماهنگی لازم بعمل آورند.

در ادامه مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و بخش نیز به ترتیب به گزارشی را درخصوص پیگیریها،اقدامات و خدمات دستگاه متبوع و جذب اعتبارات عمرانی اختصاص یافته ارائه نمودند.

 

3 پاسخ برای “نشستی در خصوص مسائل و مشکلات روستاهای بخش نوسود برگزار شد

  • سعیدیانی در تاریخ آبان 17, 1396 گفت:

    متاسفانه از پتانسیل بالای مراتع، باغها در امور کشاورزی و دامپروری طرحهایی ارائه نمی شود، اگر ااین ظرفیتها را در نظر بگیریم هر روز روستاها خالی از سکنه نمی شدند و جوانان جویای کار به شغلهای موقت و رفتن به شهرهای دور نمی پرداختند .
    از مسئولین محترم درخواست می شود برای ساخت کارگاههای کوچک و ایجاد باغ و بهره برداری از طرحهای دامپروری و گاوداری و پرواربندی و… مردم عزیز و مرزنشینان غیور را همراهی نمایند.

  • احمدی در تاریخ آبان 9, 1396 گفت:

    من که بجز یک نفر مدیرشهرستانی نمیبینم در جلسه

  • ازاهالی روستا در تاریخ آبان 9, 1396 گفت:

    تمام مشکلات ومعضلات بخش نوسود سه راهی شهدا یا همان ملندو هست که تا بحال هیچ مرجعی نتونسته به ان نظم ببخشه و زمینه تسهیل عبورومرور قانونمند درشان مردم شهید پور وایثارپرور ان روستاها را فراهم نماید هرکس رو طناب بود واسه خودش قانون گذارمیشود وبه ریش مملکت میخندد