ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 04:35

کتاب تاریخ برق پاوه از ابتدا تاکنون منتشر می شود

کتاب تاریخ برق پاوه از ابتدا تاکنون منتشر می شود

به گزارش سلام پاوه : رئیس شرکت توزیع برق شهرستان پاوه از انتشار کتابی تحت عنوان تاریخ برق پاوه از ابتدا تاکنون خبر داد. خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شهرستان پاوه دارای پیشینه تاریخی بوده است و در  زمینه های مختلف فرهنگی و علمی همیشه حرفی برای گفتن داشته است و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شرکت توزیع برق شهرستان پاوه از انتشار کتابی تحت عنوان تاریخ برق پاوه از ابتدا تاکنون خبر داد.

خلیل خوشرو

خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شهرستان پاوه دارای پیشینه تاریخی بوده است و در  زمینه های مختلف فرهنگی و علمی همیشه حرفی برای گفتن داشته است و به همین دلیل بر همگان واجب است به منظور و حفظ و توسعه این خوشنامی در زمینه تخصص خود هر آنچه می توان عمل کرد.

وی افزود : در همین راستا تاریخ برق پاوه از آغاز تا به امروز کتابی است که ضمن معرفی شهرستان پاوه به تاریخ برق پاوه و تلاشهای پرسنل و ماموران و سیم بانان بی ادعای شرکت توزیع برق پاوه می پردازد که با مشقات فراوان چراغ و شعله روشنایی را به خانه های گرم همشهریان رسانده اند.

خوشرو با بیان اینکه این کتاب ۷۰ صفحه می باشدگفت : مجوز چاپ این کتاب از سوی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه صادر گردیده و کتاب در مرحله تدوین نهایی می باشد که پس از چاپ توسط از طریق شرکت توانیر توزیع می گردد.

گفتنی است کتاب تالیف شده اثر خلیل خوشرو با همکاری ناصر فتاحی نژاد و دانا کریمی می باشد و شاید می شود گفت برای اولین بار در سطح ادارات دولتی در ایران به چاپ می رسد.

 

در این کتاب تاریخ اولین مولد برق پاوه و همچنین تاریخ برق روستا های تابعه ، مدیران شرکت توزیع برق و خاطرات و تصاویر ماندگاری از تاریخ برق پاوه روایت و به تصویر کشیده شده است.

9 پاسخ برای “کتاب تاریخ برق پاوه از ابتدا تاکنون منتشر می شود

  • شهروند در تاریخ آبان 7, 1396 گفت:

    اگر یک مقدار مردم دار باشید بد نیست. بارها نارضایتی از نحوه برخورد شما به گوش می رسد. کتاب هم جایی خود را دارد تا چه کتابی باشد!

  • پاوه اي در تاریخ آبان 5, 1396 گفت:

    درود خداوند عالمیان برجناب اقای خوشرو از مسئولین عزیز و زحمت کش و بی غل وغش کشورمان

  • دشه ایی در تاریخ آبان 4, 1396 گفت:

    واقعا اقای احمدی گل گفتند وبه موضوع خوبی اشاره کردند بهتره یه کم درس اخلاق رو بخوانند وبا منطق با مردم برخورد نمایند اقای نویسنده

  • احمدی در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    کمی مردم دار باش . کتاب پیشکشتان

  • مبین طاهرپور در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    سلام خدمت مدیر محترم سایت سلام پاوه
    سلام عرض می نمایم خدمت مدیریت محترم. دلسوز. کوشا. پیگیر امورات برق پاوه جناب آقای خوشرو. بدون شک این اقدام ایشان برگ زرینی در تاریخ اداره برق شهرستان می باشد. با تشکر از ایشان و مجموعه تحت تصدی آرزوی توفیقات و سربلندی را از خداوند برایشان خواستارم

  • پاوه ایی در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    باسلام .جناب خرشرو یکی از مدیران با لایق وخدا شناس پاوه هستند وکاردان .جاب خوشرو برای کتاب هم ممنون

  • فرشته در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    با سلام وخسته نباشی ،تشکر وقدر دانی از جناب آفای خوشرو چون واقعا مسولی دلسوز برای پاوه وبخش ها وروستا های تابع پاوه هستنند.

  • سرده در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    ده ستا وه ش بو اقای خوشرو .و بمانو یادگاری
    په ی اینده ی.

  • فرهنگی در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    دست شما درد نکنه آقای خوشرو برق هم کتاب دارد