ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 11:14

انهدام ۳۵۰۰ کیلوگردو و مغز گردوی قاچاق آلوده در پاوه / عکس

انهدام ۳۵۰۰ کیلوگردو و مغز گردوی قاچاق آلوده در پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه از امحاء و انهدام بیش از ۳۵۰۰ کیلوگرم گردو و مغز گردوی قاچاق آلوده در پاوه خبر داد. مسعود رجبی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد : در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز صبح امروز ۳۵۰۰ […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه از امحاء و انهدام بیش از ۳۵۰۰ کیلوگرم گردو و مغز گردوی قاچاق آلوده در پاوه خبر داد.

مسعود رجبی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد : در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز صبح امروز ۳۵۰۰ کیلوگرم گردو و مغز آن به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال که توسط نیروی انتظامی شهرستان کشف و ضبط شده بود امحاء و نابود شد.

وی افزود: نمونه های این گردو های قاچاق پس از کشف و ضبط به آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی ارسال که برابر جوابیه ارسالی قابلیت مصرف انسانی نداشتند و این گردو ها آلوده بودند. برهمین اساس و جهت سلامت جامعه این محموله قاچاق با همراهی پلیس آگاهی و همکاری واحد آتش نشانی پاوه امحاء شد.

رجبی با بیان اینکه این گردوها خارجی و از کشورهای اکراین ، شیلی و امریکا بصورت قاچاق وارد کشور می شوند گفت : این گردوهای آلوده متاسفانه قرار بود به استانهای مرکزی و شمالی جهت ساخت انواع شیرینی و کلوچه و کیک ارسال شود و در آنجا استفاده گردد که با هوشیاری ماموران انتظامی کشف و ضبط شد.

گفتگو : فرهاد صالحی

 

6 پاسخ برای “انهدام ۳۵۰۰ کیلوگردو و مغز گردوی قاچاق آلوده در پاوه / عکس

  • مردم در تاریخ مهر 8, 1396 گفت:

    اینجانب نهایت تشکر را دارم که به فکر مردم هستند

  • ناشناس در تاریخ مهر 7, 1396 گفت:

    باتشکر از اقای قیاسی که جلوی قاچاق رو میگیرن و باعث میشن این گردو های الوده وارد بازار نشوند و به فکر سلامت مردم هستند

  • شهروند در تاریخ مهر 7, 1396 گفت:

    ده ستا وه ش بو یا خوا مانی نه ویدی کاره که تان خواییش عاله ن.به ش هه میشه وه رو ئی جنسه
    غیر بیهداشتیانه بگیران.

  • سیروان در تاریخ مهر 6, 1396 گفت:

    باز هم آقایان قیاسی و رجبی مثل همیشه اقدامی دیگر جهت مبارزه با کالاهای ضد سلامت جامعه ، احسنت . سپاس
    امید است سایر مسئولین هم نیم نگاهی به این اقدامات داشته باشند ، همین چند وقت قبل چند بار مقدار زیادی سیگار از بین بردند.

  • هیوا در تاریخ مهر 6, 1396 گفت:

    سلام وخسته نباشید
    دست مریزاد آقای قیاسی عزیز

    خیلی کار خوبی کردین.انشاالله که همیشه پی گیر اینگونه قضایا که رابطه مستقیم باسلامت جامعه داره باشین

  • دوست در تاریخ مهر 6, 1396 گفت:

    آلوده?!!پس این ده سال که قاچاق گردو وبادام بصورت گسترده است پس چرا تا حالا جلوش گرفته نشده یعنی واقعا دوستان نمیدونن چقدر قاچاق گردو وارد میشود?????بیش از چندین انبار درسطح شهر بوده و هست که کارتن میزنن و بنام گردو پاوه به داخل کشور ارسال میکنن چندین ساله یعنی واقعا حالا فهمیدن!!