ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 23:27

رونمایی از لوگوی سرویس مدارس پاوه /بیش از ۴۰ خودرو کار سرویس مدارس را برعهده دارند

رونمایی از لوگوی سرویس مدارس پاوه /بیش از ۴۰ خودرو کار سرویس مدارس را برعهده دارند

به گزارش سلام پاوه : خدمات سرویس مدارس پاوه برای اولین بار توسط پیمانکار و بصورت سازماندهی شده و دارای لوگو و مشخصه و نصب شده بر روی خودرو ها شروع به کار کرد. رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : خوشبختانه با تلاشهای مدیریت آموزش و پرورش […]

به گزارش سلام پاوه : خدمات سرویس مدارس پاوه برای اولین بار توسط پیمانکار و بصورت سازماندهی شده و دارای لوگو و مشخصه و نصب شده بر روی خودرو ها شروع به کار کرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : خوشبختانه با تلاشهای مدیریت آموزش و پرورش پاوه و حمایتهای دادستان و مسئولین و همراهی پلیس راهنمایی رانندگی برای اولین بار سرویس ایاب و ذهاب مدارس پاوه توسط یک پیمانکار و با مشخصه و لوگوی ویژه به ارائه خدمت می پردازد.سروان عبدی

 

سروان عبدی با بیان اینکه پلیس راهور فقط سرویس ها مشخص و دارای لوگوی ویژه را به رسمیت می شناسد افزود : ماموران راهنمایی رانندگی با بررسی مدارک و شرایط این رانندگان صلاحیت آنها را تایید کردند و فقط این سرویسهای مشخص شده اجازه فعالیت دارند و با رانندگان متخلف برخورد می شود.

 

وی با توصیه به والدین دانش آموزان گفت : انتظار می رود والدین نسبت به سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان دقت لازم را داشته باشند و از سرویس هایی مدارس با لوگو و مشخصه معرفی شده استفاده کنند. همچنین دانش آموزان نیز نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در سوار و پیاده شدن عجله نکنند و از باز کردن درب سمت چپ بسوی خیابان در حین پیاده شدن بپرهیزند.

 

سروان عبدی با بیان اینکه برای کمک به رفع ترافیک شهرستان پاوه همه باید همراه باشند گفت امیدواریم شهروندان از خودروی خود استفاده غیرضروری نکنند و خودروهای تک سرنشین تردد های غیر ضروری در شهر نداشته باشند بخصوص در ساعات شلوغ از عبور و مرور و ایجاد ترافیک پرهیز کنند و ازخودروهای عمومی و تاکسی  استفاده کنند.

 

وی ضمن تشکر از دادستان و مدیر آموزش و پرورش در حمایت و کمک به ساماندهی سرویس های مدارس ابراز امیدواری کرد دانش آموزان گرامی سال تحصیلی خوب و همراه با سلامتی را سپری کنند.

مدیر شرکت مبتکران هزارماسوله که پیمانکار طرح سرویس مدارس پاوه می باشد گفت : بیش از ۴۰ خودرو از اول مهر ماه امسال با مشخصه و لوگوی مشخص اقدام به  ارائه سرویس در سطح مدارس می کنند.

یاسر فتحی با تاکید بر اینکه رانندگان دارای شرایط لازم باید لوگوی شرکت را بر روی خودروی خود نصب کنند گفت : تنها خودروهایی که مدارک و صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته است و دارای لوگوی مشخص شده هستند می توانندبه ارائه سرویس بپردازند.

وی گفت: آن دسته از اولیای دانش آموزانی که خود مبادرت به تهیه و  سرویس دهی مدارس می کنند هم باید مجوز لازمه را داشته باشند چون با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راهور جریمه و یا خودروی آنها توقیف می شود.

فتحی ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش و پلیس راهور و همکاری سازمان تاکسی رانی پاوه گفت :راننده های که تمایل به سرویس دهی دارند می توانند با در دست داشتن مدارک جهت ثبت نام به آدرس شرکت واقع در خیابان امام محمد غزالی , جنب آموزشگاه مولوی مراجعه نمایند.

گفتنی است پروسه ساماندهی سرویس مدارس پاوه به همت آموزش و پرورش پاوه و برای اولین بار با نظم خاصی در سطح شهرستان پاوه از اول مهر ماه ۱۳۹۶ بصورت رسمی راه اندازی و شروع به فعالیت کرده است.

 

لوگوی ویزه سرویس مدارس شهر پاوه

یک پاسخ برای “رونمایی از لوگوی سرویس مدارس پاوه /بیش از ۴۰ خودرو کار سرویس مدارس را برعهده دارند

  • شهرام در تاریخ مهر 5, 1396 گفت:

    با سلام این مزایده کی انجام گرفته که فقط یک پیمانکار شرکت کرده یا …..