س 29 اسفند 1402 ساعت 13:10

جشن غنچه ها ،شکوفه ها و جوانه ها در مدارس منطقه نوسود برگزار شد

جشن غنچه ها ،شکوفه ها و جوانه ها در مدارس منطقه نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : جشن غنچه ها ، شکوفه ها و جوانه ها در مدارس منطقه نوسود شهرستان پاوه صبح امروز برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش منطقه نوسود در این مراسم بیان داشت جشن شکوفه ها ، غنچه ها و جوانه ها نماد آغاز سال تحصیلی و […]

به گزارش سلام پاوه : جشن غنچه ها ، شکوفه ها و جوانه ها در مدارس منطقه نوسود شهرستان پاوه صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش منطقه نوسود در این مراسم بیان داشت جشن شکوفه ها ، غنچه ها و جوانه ها نماد آغاز سال تحصیلی و ورود به مقطع تازه ای از زندگی است و بر ایجاد فضای شادابی و نشاط و ایجاد بستر های لازم جهت شناسایی و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان در مدارس توصیه و تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با اعلام  حضور ۲۶۲ دانش آموز دراین جشن ها در سطح منطقه به اهمیت برخورد مهربانانه والدین و رفتار گرم وصمیمی معلمان در برقراری ارتباط با دانش آموزان جدید به سرای علم و دانش اشاره نمود.

رئیس اداره آموزش و پرورش اعلام داشت با یاری خداوند متعال و همراهی مجموعه همکاران دلسوز و متعهد بار دگر غبار تعطیلی تابستانه از چهره مدارس زدوده شد و فرشی زرین زیر پای طالبان علم و دانش و معرفت گسترانیده شد و معلمان سخت کوش ، گوش جان دانش آموزان منطقه را با سرود ایثار ، مقاومت و حق طلبی  آشنا ساختند.

وهابی در بخش پایانی سخنان خود از آمادگی این منطقه و تدابیر لازم جهت باز گشایی مطلوب  واحد های آموزشی و پرورشی در روز اول مهر خبر داد و اضافه کرد جشن آغاز بهار تعلیم و تربیت با حضور چشم گیر مسئولین سطح بخش ، اعضائ محترم شور های اسلامی شهر و روستا ، دهیاران ، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز در تمامی واحد های آموزشی شهری و روستایی اجرا و به صورت نمادین در دبستان حضرت زینب نوسود در اول مهر ماه برگزار خواهد شد.